مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام مهلت ثبت نام اعضای این موسسه برای دریافت بیمه تکمیلی از تسهیلات جدیدی تحت عنوان فیزیوتراپی رایگان ویژه اعضای موسسه خبر داد.

آخرین مهلت ثبت نام دریافت بیمه تکمیلی اعلام شد

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی ۲۷ اردیبهشت را آخرین  مهلت ثبت نام هنرمندان عضو موسسه که خواستار بیمه تکمیلی هستند عنوان کرد و گفت: آن دسته از هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه که درخواست دریافت بیمه تکمیلی در سال ۹۶ را دارند، در صورت تمایل، نام و نام خانوادگی، شماره ملی، رشته هنری، شماره تلفن ثابت منزل و نام شهر محل سکونت خود را به سامانه‌ پیامکی موسسه هنرمندان پیشکسوت به شماره ۳۰۰۰۷۳۲۲۲ پیامک فرمایند تا مراحل ثبت نام‌شان انجام شود.

وی ادامه داد: به دلیل احتمال خطای انسانی و از قلم افتادن نام عزیزان به هیچ وجه به صورت تلفنی درخواست بیمه تکمیلی نفرمایید و فقط از طریق سامانه پیامکی اقدام کنید، بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی در صورت دارا بودن بیمه تکمیلی درمان نیاز به این بیمه ندارند، بنابراین از داشتن بیمه تکمیلی خود مطمئن شوید. همچنین افرادی که در سال قبل از طریق این موسسه از بیمه‌ تکمیلی درمان برخوردار شده‌اند، الزاما می‌بایست برای سال جدید از طریق سامانه پیامکی مجددا ثبت نام کنند و در صورت امکان موسسه را در اطلاع رسانی به سایر اعضا که ممکن است پیام رسان تلگرام نداشته باشند، یاری کنند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در پایان از امکان استفاده رایگان اعضای موسسه از یک مرکز فیزیوتراپی خبر داد و گفت: طبق توافق به عمل آمده با یکی از مراکز فیزیوتراپی در شمال تهران، امکان استفاده‌ رایگان اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت فراهم شده است، هنرمندان عضو موسسه که خواستار استفاده از این خدمات هستند باید برای هماهنگی و دریافت معرفی نامه با دفتر موسسه تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.