اصفهان- رئیس ستاد انتخاباتی «میرسلیم» در اصفهان گفت: میرسلیم از میدان انتخابات کناره گیری نمی کند و ماندن ایشان در صحنه انتخابات بهترین تصمیم در حزب مؤتلفه خواهد بود.

«میرسلیم» از میدان انتخابات کناره گیری نمی کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن سقایی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اصفهان افزود: میرسلیم باهدف و برنامه به دنبال پیروزی در صحنه انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه حزب موتلفه از مدت‌ها پیش با ۲۰۰ دفتر در کل کشور شروع به تحلیل مسائل و مشکلات مردم و ارائه راهکار کرده است، ادامه داد: پشتوانه میرسلیم ۲۰۰ دفتر حزبی است که در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، مسائل آب و بیکاری با یک کتابچه‌ای از راهکارها، برای حل مشکلات مردم تدوین شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی «میرسلیم» در اصفهان یادآور شد: دفتر حزب موتلفه در بیش از ۱۰ شهرستان استان اصفهان فعالیت تبلیغات ستاد انتخابانی میرسلیم را انجام می‌دهد

وی خاطرنشان کرد: از روز نخست نگاه حزب موتلفه به رعایت اخلاق و قانون در ستادهای تبلیغاتی بوده و هدف ما این است که همه با هم دست به دست هم دهیم و انتخابات پرشوری را ۲۹ اردیبهشت برگزار کنیم.

سقایی گفت: متأسفانه علیرغم اینکه طبق قانون تبلیغات انتخاباتی از جمله پوستر، بنر و پلاکارد باید در محل ستاد نصب شود، اما در اصفهان این قانون به طور کامل رعایت نشده و مسئولان اجرایی و نظارت بر انتخابات نسبت به مصادیق خلاف قانون در استان و شهر اصفهان بی‌تفاوت هستند.

وی با اشاره به اینکه میرسلیم از میدان انتخابات کناره گیری نمی کند و ماندن ایشان در صحنه انتخابات بهترین تصمیم در حزب مؤتلفه خواهد بود، افزود:میرسلیم شخصیتی متدین، خداترس و، آگاه به مسائل است و سابقه خوب اجرایی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی «میرسلیم» در اصفهان تاکید کرد: تمام هزینه‌های ستاد میرسلیم از سوی خود حزب و کمک‌های اعضای حزب تأمین ‌شده است و در صحنه انتخاباتی در سطح شهر اصفهان، ما حتی یک ریال از منابع غیر حزبی و کمک‌های مردمی استفاده نکردیم.

وی یادآور شد: ستاد انتخاباتی میرسلیم اساساً اعتقادی به ریخت‌وپاش‌های انتخاباتی ندارد.

سقایی به استفاده از ظرفیت جوانان در ستادهای تبلیغاتی میرسلیم اشاره و تصریح کرد:کمیته جوانان، فعال‌ترین کمیته حزب مؤتلفه بوده و بیش از ۴۰ درصد اعضاء و مسؤلان حزب در کل کشور جوانان هستند.

وی خشکاندن ریشه فساد، مقابله با رانت، رفع موانع اداری در کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی، رفع موانع ازدواج جوانان و رسیدگی به معیشت مردم را مهم‌ترین دغدغه‌ و هدف اصلی حضور میرسلیم در صحنه انتخاباتی عنوان و اظهارکرد: میرسلیم معتقد است که اقتصاد کشور بیمار و اقتصاد دولتی سرطان است و باید برنامه‌های دولت بر اساس رفع مشکلات عدم اشتغال و بیکاری جوانان تنظیم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.