کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید در عدم استفاده از نیروهای بومی در احداث راه‌آهن کرمانشاه، گفت: مردم منطقه از بیکاری رنج می‌برند و باید از نیروهای بومی در احداث طرح‌های استانی استفاده شود.

لزوم استفاده از نیروهای بومی/ نیروهای بومی در احداث راه‌آهن کرمانشاه بکار گرفته نمی شوند

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به پتانسیل‌ها و منابع ارزشمنداستان کرمانشاه گفت: برای انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی با توجه به معضل بیکاری در منطقه باید از افراد متخصص و کادر بومی کرمانشاه استفاد شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در منطقه کلنگ‌زنی شده که بهره‌برداری قطعی از آن‌ها با توجه به وعده‌های دولت در موعد مقرر انجام نشده است، گفت:‌ پس از سال‌ها انتظار مراحل اجرایی راه آهن غرب کشور به کرمانشاه رسیده، اما افتتاح آن بارها به تعویق افتاد،‌همچنین بهره‌برداری از آن نیز ماه ها و شاید سال‌ها به طول بیانجامد.

وی نسبت به عملکرد وزیر راه و شهرسازی و عوامل اجرایی آن در  راستای عدم افتتاح این پروژه در موعد مقرر و نیز در خصوص دستور استفاده از نیروهای غیر بومی در طرح احداث راه آهن غرب کشور به این وزیر در دولت یازدهم متذکر شد و گفت: مردم منطقه از بیکاری رنج می‌برند و باید از نیروهای بومی در احداث طرح‌های استانی استفاده شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه در اغلب موارد متولیان دولت در زمینه اجرای طرح از نیروهای بومی منطقه استفاده نمی‌کنند این موضوع لطمات بسیاری به ظرفیت‌ها، اعتبارات، پتانسیل‌های موجود، صرف انرژی، زمان و... در پروژه‌ها است.

فلاحت‌پیشه اظهار داشت: در شرایطی که با تلاش های مداوم نمایندگان و دیگر مسؤلان استان کرمانشاه بودجه راه آهن در حال افزایش است، دلیلی ندارد که شرکت‌های پیمانکار از مردم بومی در احداث طرح استفاده نکنند و رسیدگی به این موضوع خواسته مردم و نمایندگان در منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.