کاش می شد تورم نداشتیم. کاش می شد مدیر لایق داشتیم. کاش می شد رئیس جمهوری داشتیم که به وعده هایش عمل می کرد. کاش انقدر به مردم دروغ تورم تک رقمی نمی گفتند. کاش و هزاران کاش دیگر.

مگر قحطی شده که گوشت ۴۸ هزار تومان است

به گزارش قدس آنلاین، چند روز گذشته گزارشی با عنوان «به نیت کباب، "نان و پیاز" می‌خوریم» در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که محتوای آن گزارش ارزیابی عملکرد دولت روحانی در تورم، گرانی و مشکلات معیشتی مردم بود. اما کاربران این خبرگزاری با خواندن این گزارش نظارتی را درج کردند که در زیر آمده است.

کسمایی:وقتی خود مسئولان ما واردات می کنند دیگر چیزی از تولید و کارگر و زندگی پررونق برای مردم نمی ماند. پول ما می رود در جیب اجنبی. مگر خودمان بلد نیستیم این چیزهایی که وارد می شود را بسازیم. چرا بلدیم. اما مسئولان ما دنبال ثروت هستند تا مناقع مردم.

حسام:چی شد؟ فکر کنم کلیدش توی اولین قفل شکست؟ یا شاید کلیدش برای مشکلات مردم نبود، برای گاوصندوق صندوق ذخیره فرهنگیان بود!

سلحشور:کاش می شد تورم نداشتیم. کاش می شد مدیر لایق داشتیم. کاش می شد رئیس جمهوری داشتیم که به وعده هایش عمل می کرد. کاش انقدر به مردم دروغ تورم تک رقمی نمی گفتند. کاش و هزاران کاش دیگر

ثریا:مسئولان همه چیز می دانند جز درد مردم!

سینا غفوری:پدر من هم راننده تاکسی هست و مدتیه به خاطر اینکه خرجمان دربیاید روزی ۱۲تا ۱۵ساعت کار می کند. چند شب پیش دیدم از درد پا بی امان شده. مثل مورد خبر شما آنقدر کلاج و ترمز گرفته پایش درد گرفته. کاش هزینه ها کمتر بود تا پدر من هم مجبور نبود انقدر کار کند. یادش بخیر، تا چند سال پیش ساعت ۸ شب خانه بود و با هم شام می خوردیم.

تهران نو: لطفا خواهشا کامنت های ما رو منتشر کنید. بگذارید دولت بداند که گوشت کیلویی ۴۸ هزار تومان را مردم طبقه ضعیف نمی توانند تهیه کنند. مگر قحطی آمده که گوشت گوسفند را کیلویی ۴۸ هزار تومان می فروشند؟

سوانی: آی که حرف دل ما بود...  گوشت قرمز را آنقدر گران کردند که من و خانواده م آخرین باری که گوشت گوسفند خریدیم و خوردیم ۶ ماه پیش بود، قوت اصلی ما در گوشت ها، بال مرغ و استخوان مرغه که کنار برنج و توی سوپ و آش میریزیم. چرا باید اینجوری باشه؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.