اهواز- فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق در اهواز توقیف شد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" محمد رضا اسحاقی" در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان از ورود یک محموله کالای خانگی قاچاق به شهرستان اهواز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و فنی و رصد جاده ها و محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان اهواز کامیون حامل محموله کالای قاچاق را در ورودی محور "اهواز-اندیمشک"شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از توقیف خودرو ماموران در بازرسی از آن تعداد ۱۴یخچال ساید بای ساید، هشت دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۰دستگاه تلویزیون و ۶ دستگاه ماکروفر بدون هیچ گونه مدرک گمرکی را کشف کردند.

سردار اسحاقی با اشاره به اینکه،   قاچاقچیان این محموله را از بنادر جنوبی استان بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به مرکز کشور داشتند، بیان داشت: کارشناسان ارزش مالی این محموله قاچاق را بالغ بر  دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.