اسحاق جهانگیری همراه با حسن روحانی در تجمع مردمی در استودیوم 12 هزار نفری حاضر شد.

جهانگیری: در مناظره‌ها از آزادی حرف می‌زنند، انگار نه انگار اینها بودند که مطبوعات را فله‌ای بستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، پیش از سخنان روحانی، اسحاق جهانگیری پشت تریبون قرار گرفت. جهانگیری گفت: ما به جمع شما جوانان عزیز آمده ایم که انرژی بگیریم و امیدوارم شویم و تجدید حیات کنیم. این کشور متعلق به شما است، بزرگترین سرمایه ایران شما جوانان عزیز تحصیل کرده هستید.

او ادامه داد:ما به دنبال ارزش ها هستیم باید به جوانان این کشور اعتماد کنیم، کشور نیازمند تحول و استمرار است، جوانان نماینده تحول در این کشور هستند. عزیزان من و فرزندان عزیز ایران! ما در این 4 سال تلاش زیادی کردیم که بخشی از ویرانی های ایران را برطرف کنیم، به فضل الهی در بعد خارجی، سیاست داخلی و هم در بعد اقتصاد مسیر کشور هموار شده است، ماشین اقتصاد کشور که از رده خارج شده بود در مسیر درست قرار گرفت، ما برای پیشرفت کشور وعده نمی دهیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری تأکید کرد: من از مناظره ها یک چیز متوجه شدم همه از آزدی و حرمت انسان میگفتند همه از کرامت انسان ها را میگفتند انگار نه انگار، این ها بودند که تفکیک جنسیتی را در ایران ایجاد کردند و مطبوعات را فله ای بستند. پیام مناظره ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است. اصلاحات میخواستند که در این کشور آزادی و وحدت باشد.انشاءاله با شرایطی که فراهم شده با استمرار دولت تدبیر و امید از مواردی که مورد نظر شما است عبور خواهیم کرد.

جهانگیری در ادامه گریزی به گفتگویش با رهبری برای بهبود فضای جریان اصلاحات زد و گفت: مشکلات داخلی ایران در 4 سال آینده با گفتمان ملی، انسجام ملی و گفتگوی ملی حل خواهد شد، ما با رهبری گفتگوهایی برای اینکه ثابت کنیم جریان اصلاح طلبی در درون نظام است انجام داده ایم و این موضوع را پیگیری میکنیم. مطمئن باشید رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی در صحنه خواهد بود

این گفته جهانگیری با تشویق جمعیت حاضر در استودیوم همراه شد و سخنرانی وی به پایان رسید.

مهرعلیزاده، محسن هاشمی و تاجزاده از جمله چهره های سیاسی اصلاح طلبی بودند که در کنار بازیگرانی همچون امیر جعفری، رضا کیانیان، باران کوثری لیلی رشیدی و ... در این مراسم حضور داشتند و برخی از این چهره ها از جمله آسیه باکری فرزند شهید باکری به سخنرانی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.