مشهد- مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از آمادگی این بنیاد برای ارائه محصولات عرصه فرهنگ رضوی برای پخش در رسانه ملی خبر داد.

تولیدات فرهنگ رضوی در اختیار رسانه ملی قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در دیدار با محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: ما آمادگی داریم تولیدات عرصه فرهنگ رضوی را در اختیار رسانه ملی قرار دهیم تا همه ارادتمندان به ساحت امام رضا(ع) از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: اختتامیه این دوره از جشنواره در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از طرح‌های قابل اجرا و مخاطب پسند در قالب تله فیلم، مستند، انیمیشن، نمایش جهت برنامه سازی استقبال می‌کند و ما کاملاً آمادگی داریم از تولیدات این جشنواره بهره ببریم.

محسن نصرپور افزود: به‌عنوان نمونه تمایل داریم میهمانان بخش بین‌الملل جشنواره که از چهره‌های نخبه جهان اسلام هستند و برای مردم جذابیت فراوانی دارند در برنامه‌های گفتگو محور ما بخصوص در ایام دهه کرامت حضور یابند.

در پایان این دیدار مقرر شد آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.