سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال بعد از دیدار برابر لهستان و استرالیا درباره ۱۴ بازیکن تیم ملی تصمیم نهایی می‌گیرد.

کولاکوویچ: بعد از بازی‌های تدارکاتی درباره ۱۴ بازیکن تصمیم می‌گیرم

به‌ گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران درباره اردوهای آماده سازی تیم‌ ‌ملی در کشورهای مونته نگرو، اسلوونی و لهستان، گفت‌: فکر می‌کنم این اردوها برای ما بسیار سودمند است. در این اردوها ما دو بازی با مونته‌نگرو انجام دادیم و در روزهای آینده نیز دو بازی با اسلوونی انجام می‌دهیم. در اردوی مونته نگرو شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم که این شرایط در اسلوونی هم ادامه‌دار باشد تا ما خودمان را به خوبی برای لیگ جهانی آماده کنیم.

کولاکوویچ درباره مصدومیت بازیکنان نیز گفت‌: تمام بازیکنان ما در صحت و سلامت هستند و این موضوع خبر خوشی است. موسوی در تمام تمرینات شرکت کرده که این باعث خوشحالی است. غفور و میرزا جانپور نیز تمرینات خود را در سلامتی کامل ادامه‌ می‌دهند. در روزهای آینده تمامی بازیکنانی که در حال‌ تمرین هستند را مورد بررسی قرار می‌دهند.

او درباره ادامه‌ بازی‌های تدارکاتی تیم‌ ‌ملی قبل از لیگ جهانی، گفت‌: امیدوارم که برابر لهستان و استرالیا نیز بازی خوبی داشته باشیم. بعد از این بازی‌ها در مورد انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی تصمیم می‌گیرم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال ادامه‌ داد: اصلا این اتفاق ساده نیست، چرا که تمام بازیکنان نشان دادند که برای لیگ جهانی آماده‌اند. انگیزه‌ها برای تلاش بسیار بالاست و من از این موضوع بسیار خشنودم.

او گفت‌: این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.