زاهدان-قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: با احداث شبکه توزیع آب در حاشیه شهر زاهدان امیدواریم تا مردم این منطقه از آب شرب بهره مند شوند.

آئین کلنگ زنی احداث شبکه توزیع آب در حاشیه شهر زاهدان انجام شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ ستار محمودی  پیش از ظهر یکشنبه در مراسم آبرسانی به حاشیه شهر زاهدان در منطقه همت آباد که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسئولین استانی برگزار شد،اظهار داشت: با اجرای این طرح۱۰۰ هزار نفر از شهروندان حاشیه شهر از آب شرب بهره مند می شوند.

وی افزود: اجرای ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای آبرسانی به روستاها و شهرها و همچنین سدهای در حال احداث انجام شده است. وی با تاکید بر اینکه در وزارت نیرو یک دبیرخانه هماهنگی و پیگیری برای استان سیستان و بلوچستان داریم افزود: این دبیرخانه مسئولیت هماهنگی و پیگیری برنامه های انجام شده و در حال اجرا را دارد .

استاندار سیستان و بلوچستان نیز افزود: سال ۹۵ اراده استان بر احیاء حق برای مردم حاشیه نشین در شهر زاهدان بوده است و تمامی مدیران برای تحقق این اراده تلاش کرده اند.

علی اوسط هاشمی تصریح کرد: کلنگ شبکه آبرسانی ۱۵۰ کیلومتری همت آباد امروز با هدف برخورداری ساکنین این منطقه از آب شرب است. وی با اشاره بر اینکه شهرداری بخش قابل توجهی از منابع خود را را برای عمران در منطقه حاشیه نشینی اختصاص‌ داده است افزود: در سفر هفته گذشته وزیر بهداشت به زاهدان نیز قول برپایی بزرگترین درمانگاه را در حاشیه شهر داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.