قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمایت‌های خود از کاندیدای خاص در انتخابات تاکید کرد: چند بار در این رابطه سئوال شده که عرض کرده‌ام بنده به‌هیچ‌وجه نمی‌بینم که رئیس قوه مقننه به هر دلیلی درباره کاندیدایی نظر دهد.

انتخابات عزت ملی می آورد/ از کاندیدای خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی امروز در نشست شورای اداری بخش سلفچگان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات ایران کاملاً روشن است که در شرایط امروز ایران و منطقه باوجود کسانی که می‌خواهند مسئله‌سازی کنند، از چه اهمیتی برخوردار است.

وی با تأکید براینکه حضور مردم سبب از بین رفتن تهدیدات می‌شود، افزود: رهبر ‌انقلاب درباره این حضور سخنان بسیار مهمی داشته و این نشانی از اهمیت آن در امنیت ملی کشور است؛ تمام این مسائل نشان از آن دارد که حضور مردم می‌تواند در مجموع رفت‌وآمدهای منطقه‌ای ایران را قوی‌تر کند و دشمنان از این حضور بفهمند که کشور یک سپر دفاعی دارد که آن حضور مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی صحبت و بگومگوها در آزرده‌خاطر شدن مردم ابراز کرد: این موضوعات نباید بر اراده مردم تأثیرگذار باشد چراکه حضور مردم مانع خیلی از مخاطرات و تهدیدات جهانی بوده و شرکت مردم در انتخابات کار بزرگی است.

لاریجانی با بیان اینکه مجلس وجه ناظر برای ارگان‌های دیگر است، خاطرنشان کرد: مجلس نباید با تأیید یا رد نماینده‌ای، در جهت سوق دادن جامعه به سمت جناح یا دسته‌ای وارد شود و تنها باید عموم مردم را به شرکت در این انتخابات دعوت کند.

وی حضور مردم در انتخابات را سبب رونق سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال‌زایی در کشور برشمرد و گفت: از مردم و ملت تقاضا دارم تا با حضور خود نشاط را در جامعه ایجاد کنند و بدانند یک رأی می‌تواند عزت ملی را به‌وجود آورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمایت‌های خود از کاندیدای خاص در انتخابات ابراز کرد: چند بار در این رابطه سئوال شده است که عرض کرده‌ام بنده به‌هیچ‌وجه نمی‌بینم که رئیس قوه مقننه به هر دلیلی درباره کاندیدایی نظر دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.