بجنورد- معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت بسیج همه امکانات و رسیدگی فوری به مصدومان و زلزله زدگان استان خراسان شمالی تاکید کرد.

همه مساعی خود را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان بکار گیرید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری صبح یکشنبه در تماس تلفنی با مهندس محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی، گزارشی از آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومان و میزان خسارات وارده به مناطق زلزله زده استان دریافت کرد و از تمام نیروهای امدادی خواست با فوریت برای بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام کنند و همه مساعی خود را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان بکار گیرند.

معاون اول رییس جمهوری همچنین ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه، از خداوند متعال سلامتی مصدومان و آسیب دیدگان را مسألت و بر لزوم جبران خسارات وارده به مردم مناطق زلزله زده تاکید کرد.

گفتنی است ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در استان خراسان شمالی زمین لرزه ای به بزرگی ۵ و ۷ دهم ریشتر رخ داد که تاکنون ۲ فوتی و ۴۰۰ مصدوم بر جای گذاشت. در حال حاضر عملیات آواربرداری و جستجو در مناطق زلزله زده استان پایان یافته و نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان با اتمام عملیات اسکان اضطراری، هم اینک در حال ارزیابی اوضاع و کمک به تأمین پایدار خدمات آب، برق و گاز برای منازل آسیب دیده روستایی هستند و ارزیابی خسارات واردشده به روستاییان و شهروندان برای پرداخت خسارت از بیمه در دستورکار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.