سقوط یک دستگاه پراید به رودخانه هراز سبب مرگ دو سرنشین آن شد.

سقوط خودرو پراید به رودخانه هراز ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از سقوط یک دستگاه پراید به دره و رودخانه هراز، در جاده لار به رینه خبرداد و افزود: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: با اعلام حادثه سقوط پراید به دره در جاده لار به رینه، تیم‌های امدادی پایگاه‌های کهرود، گزنک و یک تیم از شهرستان آمل به محل حادثه اعزام شدند.

 وی با اشاره به سقوط این خودرو به داخل دره، گفت: سرنشینان این خودرو سه نفر از اعضای خانواده بودند که پس از توقف کوتاه و خارج شدن پدر خانواده از خودرو، متأسفانه این خودرو به‌طور ناگهانی از محل پارک حرکت کرده و به سمت دره به عمق ۵۰۰ متر سقوط کرده است؛ و به علت برخوردهای متوالی به صخره‌ها مادر و فرزند این خانواده از خودرو پرت شده و جان خود را از دست دادند.

 نیکزاد ادامه داد:به دلیل واژگونی خودرو در داخل رودخانه هراز، عملیات امداد ونجات با دشواری همراه شد و در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۲۴ فروردین خودرو در داخل رودخانه پیدا شد که به دلیل دشواری مسیر و نصب تیرول عملیات تاکنون ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با اشاره به پیدا شدن دو فوتی این حادثه، گفت: مادر ۳۰ ساله و دختر ۱۱ ساله این خانواده به نام صبا دو سرنشین این خودرو پراید تیبا بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.