اصفهان- کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امام خمینی(ره) فرمودند این انقلاب متعلق به محرومان و مستضعفین است و مسؤلان جامعه حق ثروت اندوزی حلال را هم ندارند اما امروز روحیه اشراف گری و ضعف مدیریت باعث شده همه فرصت های اقتصادی و منابع انسانی ما در اختیار رانت خواران قرار بگیرد و کمر اقتصاد و تولید ما بشکند.

دولت یازدهم حق مردم را ادا نکرد/ سیستم مالی کشور را  ساماندهی می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد باقر قالیباف در جمع مردم اصفهان که در ورزشگاه پیروزی اصفهان برای دیدار او گردهم آمده بودند، گفت: مردم اصفهان، شما مردم عزیزی هستیدن که امام خوبان و امام مهربانی ها، امام محرومین و مستضعفین نسبت به شما مردم اصفهان فرمودند که مردم اصفهان بیشترین هزینه را برای انقلاب و نظام داده اند.

وی ادامه داد: این افتخار نصیب هیچکدام از استان های کشور با این تعبیر نشده چرا که در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران ۸ سال دفاع مقدس نقطه ای از کشور نیست که خون فرزندان این استان برای انقلاب و ایران بر زمین نریخته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه در این شهر و استان همه اقشار و ادیان و همه اقوام و مذاهب در این شهر یکپارچه برای عزتمندی ایران اسلامی در تلاش هستند، افزود: استان اصفهان در ابعاد مختلف، استانی بهره مند، صنعتی، توریستی، فرهنگی، کشاورزی و استانی با پتانسیل های اقتصادی فراوان در کشور بوده است اما باید بگویم متأسفانه ناکارآمدی مدیران و دولت ها امروز کار به جایی رسیده که بحران اقتصادی به معنای رکودی که امروز هست و بیکاری موجود و گرانی نه تنها دامنگیر استان های ضعیف بلکه دامان استان اصفهان را گرفته و مردم را هر روز ضعیف و ضعیف تر کرده است.

وی تاکید کرد: امروز شرایط سخت اقتصادی این استان اعم از بحران صنعت و کشاورزی و به خصوص بحران آب زاینده رود کارنامه ناکارآمدی این دولت است و نشان می دهد دولت یازدهم حق مردم را ادا نکرده است.

قالیباف تصریح کرد: به شما برادران و خواهران می گویم که این کشور و این استان ظرفیت های لازم را برای تحول اقتصادی در زمینه های مختلف دارد اما علت اینکه نمی توانیم از این ظرفیت های عظیم استفاده کنیم و از جوانان تحصیلکرده و با مهارت که همه دنیا و کشورهای پیشرفته دنیا در آرزوی داشتن چنین نیروهای جوانی هستند، ناکارآمدی دولت است.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی دولت ها به سمتی حرکت می کنند که به جای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند و در خدمت آنها باشند به سمت تجارت و دغدغه های خودشان هستند باعث می شود که نیروهای جوان، متدین و کارآمد بلاتکلیف باشند و ما همزمان با بحران اقتصادی دچار بحران اجتماعی هم باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بابیان اینکه وقتی یک جوان ایرانی برای امرار معاش خود کلیه می فروشد، چه بسا دین خود را هم بفروشد، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند این انقلاب متعلق به محرومان و مستضعفین است و مسؤلان جامعه حق ثروت اندوزی حلال را هم ندارند اما امروز روحیه اشراف گری و ضعف مدیریت باعث شده همه فرصت های اقتصادی و منابع انسانی ما در اختیار رانت خواران قرار بگیرد و کمر اقتصاد و تولید ما بشکند.

وی تاکید کرد: امروز کشاورزان ما تولیدات خود را با همه سختی ها و مشکلات کاشت و برداشت می کنند اما متأسفانه یا هیچ سودی نمی برند یا تولید خود را دفن می کنند اما در این شرایط سخت اقتصادی دلالان زالو صفت بدون هیچ حرکتی بیشترین نفع را می برند.

قالیباف گفت: این دولت هر زمان به مشکلات اساسی و جدی برمی‌خورد با این مسئله مواجه‌ایم که یا بودجه ندارند، یا این کار نمی‌شود، یا این کار را نمی‌توانیم انجام دهیم؛ در ابتدای دولت بودجه جاری ۱۰۴ هزار میلیارد تومان بوده ولی الان هزینه دولت به ۳۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده و گرانی و افزایش قیمت در محصولات مختلف وجود دارد، مردم مستضعفی که سال ۸۹ حدود ۴۵ هزار تومان بوده و الان نیز با وجود تورم و افزایش قیمت همچنان به میزان ۴۵ هزار تومان است و دولت حاضر نیست حق مردم را به آن ها بدهد.

وی تصریح کرد: تا کنون نشده شعار بدهم ولی عمل نکنم، ما در دولت مردم دولت شعار نیستیم ما دولت اقدام و عمل هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در تهران ۳۰۰ کیلومتر مترو کشیده شده اما در اصفهان هنوز دولت نتوانسته مترو را تمام کند، گفت:چرا باید این مسائل در اختیار تهران فقط باشد در حالی که ما می‌توانیم در همه کشور این ظرفیت را داشته باشیم.

وی اطمینان داد که در صورت انتخاب دولت او، سیستم مالی کشور ساماندهی و از فرار ۴۰ درصدی افراد از مالیات جلوگیری می شود.

قالیباف اضافه کرد: زمانی که حرف از سیستم بانکی می‌زنم منظور کارمندان شریف نیست بلکه مدیران ۴ درصدی هستند که ۸۰ درصد وام‌های بدون بهره را در اختیار افراد محدود قرار می‌دهند اما وام به اقشار مختلف داده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار افزایش یارانه که از افزایش درآمد حاصل می شود، برای قشر محرومان که برای دریافت وام های جزیی زیر ۱۵ میلیون تومان هر روز به دنبال یک ضامن یا سند هستند، ضمانت وام های تا ۱۵ میلیون تومانی را خواهیم کرد تا مردم بدون ضامن وام بگیرند و در صف نمانند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: ۵ میلیون شغل را در طول دوره ۴ سال ایجاد خواهیم کرد و با پایان یافتن دولت ۴ درصدی ها شمارشگر ۵ میلیون شغل را روشن خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.