بندرعباس- عضو بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمن امروز علاوه بر اسلام هراسی به دنبال اسلام گریزی نیز هست، گفت: دشمن میخواهد جوانان مسلمان را نیز متقاعد کند که باید از دین خود شرمگین باشند و از اسلام دور باشند تا پیشرفت کنند و موفق شوند.

دشمن اسلام گریزی را به عنوان راه پیشرفت جوانان مسلمان تبلیغ می کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله توحیدی در کارگاه آموزشی ویژه ائمه جمعه و جماعات اهل سنت قشم در مدرسه اسماعیلیه گیاهدان اظهار کرد: داعش به نام اسلام و قران آدم کشی می‌کند تا دین مبین اسلام در بین مردم اروپا و آمریکا همراه با خون و خونریزی و پلیدی باشد.

وی نقش علما را در تاثیرگذاری بر قشر جوان بسیار مهم دانست و افزود: نباید دست به روی دست گذاشت و دید که عده ای به نام اسلام جوان بی گناهی را سر میبرند و فیلم آن را در شبکه های مجازی پخش می کنند.

وی با بیان اینکه آیات جهاد در سوره توبه برای مقابله با کفار است نه مسلمانان گفت: بنا بر احادیث شیعه و اهل سنت از پیامبر اسلام(ع) کسی که شهادتین را گفت مسلمان است و جان و مال و ناموسش محترم است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید خطبه های نمازجمعه مکانی برای تشریح مسائل شبهه انگیز باشد گفت: مردم عادی و خصوصا جوانان شاید با دیدن آیاتی که گروه های تکفیری می خوانند برایشان شبهه ایجاد شود و این وظیفه علما و روحانیون است که روشنگری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.