- نامزد دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران با پایداری و استقامت، راه آینده را انتخاب می کند و با نشاط و قدرت همه پای صندوق های رای خواهیم آمد.

ملت ایران با پایداری و استقامت راه آینده را انتخاب می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام حسن روحانی عصر دوشنبه در جمع مردم ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری، با بیان اینکه انتخابات بین دو تفکر است افزود: در روز جمعه همه جوانان، مردم، زنان، روستاییان و شهروندان همه پای صندوق های رای بیائید و همه و همه پای صندوق های رای شرکت کنید.

نامزد دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران در روز انتخابات پیروز میدان خواهد شد افزود: به اندازه همه دولتها، در حوزه گازرسانی عمل کرده ایم و در زمینه های مختلف شاهد رشد و توسعه بوده ایم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوره گذشته ۱۰ ماه فرصت داشتند تا پول ملت را برگردانند اما چنین نشد و باید به مردم جواب دهند در این ۱۰ ماه چه کرده اید.

وی خطاب به کاندیداهای رقیب با بیان اینکه اگر برنامه دیگری دارید، اعلام کنید، اظهار داشت: شما غصه دین مردم را نخورید، غصه دنیای خودتان را بخورید.

وی عنوان کرد: ما می گوییم زندگی مردم را باید بر اساس برنامه ریزی مناسب پی کرد و باید به مردم آزادی عمل داد و بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: ما باید دروازه ها را به روی مردم باز کنیم و مردم ایران  عقلانیت و پیشرفت را انتخاب می کنند و بازگشت به سالهای گذشته را تکرار نمی کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با عنوان اینکه دلواپسان می خواهند به شرایط قبلی برگردیم گفت: دلواپسان همه دیوارها را خراب کرده اند و همه آجرها را پای انبارها چیده اند و مردم در روز جمعه تثبیت امید را با آرای خودشان اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه دیوار تحریم را خراب کرده ایم گفت: قدرتهای بزرگ تلاش داشتند تا ما را حقمان محروم کنند اما با استفاده از قدرت مردم، نگاه جهان به ایران تغییر کرده است.

حجت الاسلام روحانی با تاکید براینکه معتقدیم راه ارتباطی با ایران و جهان باید از شمال ایران عبور کند گفت: ارتباط مردم مازندران با قلب کشور باید آسان شود و راه فیروزکوه و هراز به زودی تکمیل می شود و آزادراه تهران شمال نیز تا پایان دولت تکمیل می شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برای اینکه ایران به مرکز صادرات جهان تبدیل شود باید راه اعتدال را در پیش گیریم و ما راه آزاد تجاری را بازکردیم و کالاها به کشورهای شمالی بدون تعرفه و یا با کمترین تعرفه صادر می شود.

حجت الاسلام روحانی عنوان کرد: ما می خواهیم زندگی مردم را براساس برنامه ریزی عاقلانه طراحی کنیم و به مردم آزادی عمل دهیم و موانع را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه یارانه برای فقرا و محرومان کافی نیست تصریح کرد: ما می گوییم باید حقوق فرهنگیان بازنشستگان افزایش یابد و باید فضا را برای کسب و کار مهیا کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما دولتی می خواهیم که تابع قانون باشد و باید از هم اینک برای ساخت آینده برنامه ریزی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.