ایلام- معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: یکی از طرحهای دشمن و دغدغه های مقام معظم رهبری که بارها در تریبونهای نمازجمعه گفته شده دوقطبی سازی انتخابات ایران از جانب آمریکا است.

گفتمان انقلاب در پرتو انتخاب اصلح است/ قرار گرفتن در نا امنی تز جدید آمریکا در انتخابات 96

به گزارش قدس آنلاین، جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع مردم دره شهر گفت: امروز دنیا به انقلاب اسلامی چشم دوخته به همین دلیل بیداری اسلام تحت تاثیر گفتمان امام (ره) است.

وی  اظهار کرد: امروزه قدرت نظام جمهوری اسلامی بعنوان یک قدرت سالم امروز در سوریه، یمن و عراق مجاهدین راساماندهی می کند.

شاکرمی در ادامه به انتخابات اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داده که در مواقع مخشف مانند انتخابات برای دست یابی به پله های ترقی و پیشرفت تکلیف گرا باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از طرحهای دشمن و دغدغه های مقام معظم رهبری که بارها در تریبونهای نمازجمعه گفته شده دوقطبی سازی انتخابات ایران از جانب آمریکا است.

این مقام نظلمی یادآورشد:  این طرح از سال 85 توسط سیستم جاسوسی مدیریت شده تا انتخابات ما را با مهندسی افکارو اثرگزاری برای جهت گیری انتخابات به پیش برد.

شاکرمی افزود: ایران بارها مشارکت پرشور خود را در انتخابات ثابت نموده به هنین دلیل آمریکاییها بوسیله 175هزار کانال تلگرامی و ده ها میلیون عضو به دنبال هدفمند کردن این رویداد سرنوشت ساز هستند.

وی تصریح کرد: شلیک موشک درسوریه، آزمایش بمب شبه اتمی در افغانستان، ناامنی درکره شمالی، آماده بکارگروه های تروریستی درعربستان و سایر مناطق برای تاثیرگزاری درانتخابات ایران ازگزاره های آمریکا تحت عنوان تهدید است.

سرهنگ شاکرمی خاطرنشان کرد: دراین فضاها یاس و ناامیدی، مطرح کردن دوقطبی سازی ایران، فاصله انداختن میان مسئولان، فشارآوردن به رهبری توسط مردم وعدول کردن مقام معظم رهبری از گفتمان رایج امام را ترویج دادند.

  وی با بیان اینکه گفتمام ما علوی است، اظهار داشت: متاسفانه امروز نیز همانند سال 88 برخی کاندیداها افراد بدنام را در ستادهای خود جای داده اند که این در شان کشور، رهبری و ارمانهای انقلاب اسلامی نیست.

این مقام نظامی یادآورشد: هرزه نامه ها، قطعنامه ها، جریانهای غیر هم سو وآنهایی که با استفاده از ظرفیت فتنه گرها و نام آنها به دنبال برد در انتخابات هستند بدانند که سپاه جمهوری اسلامی ایران حافظ دست آوردهای نظام بوده و تمام حزب الهی هایی که در جنگهاعزیزانشان را ازدست دادند در مقابل این کار خاموش نمی مانند.

سرهنگ شاکرمی با بیان اینکه ما حافظ خون شهداییم افزود: نمی گذاریم مسئله انتخابات مانع برگزاری جلسات انقلاب گری و پرسشگری شود و این کار را بعد از انتخابات در حوزه ها ادامه خواهیم داد.

وی مشکلات کشور را مختص یک دوره خاص ندانست و یادآورشد: از چهار دوره سه دوره اصلاحات و یک دوره اصولگریان بر سر کار بودند و همه نیز اندازه خود مشکلاتی داشتند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه قرار گرفتن در ناامنی تز جدید آمریکا در انتخابات 96 است، خاطرنشان کرد: دستگیری ریگی در اسمان، جلوگیری از ورود تکفیریها به کشور و تامین امنیت زوار میلیونی در کربلا با تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح تنها بخش کوچکی از اقتدار امنیتی ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد:  تمام تلاش آمریکا برای اعتبار زدای از نهادهای تحت نظر مقام معظم رهبری هماند سپاه پاسداران است، در حالیکه این نهاد با قدرت مشروعیت خود مفاهیم انقلاب واسلام را پیش می برد.

سرهنگ شاکرمی افزود: دانش آموزهای دره شهری و آبدانانی را به میتینگاهایی میبرند که دقیقا مشابه گفتمان، حرکت، شیوه، لحن و عمل همان میتینگ های دهه 60 البته با روشهای متفاوت است.

وی دره شهر را مهد ارتشها دانست و یادآورشد: بزرگان و خواص این شهر همانند دوران دفاع مقدس مصداقها و معیارها را بر اساس تکلیف گرایی خواهید کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه گفتمان انقلاب گری در پرتو انتخاب اصلح می باشد، خاطرنشان کرد: در انتخابات شخصی فرهیخته و اثرگذار را انتخاب کنید نه کسی که فقط برای مطرح شدن و جاو مقام اسم نوشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.