کارگردان سینما و تلویزیون گفت: بازگو کردن مشکلات جامعه بخصوص در حوزه زنان بر خلاف تصور برخی ها، اصلا سیاه نمایی نیست.

بازگو کردن مشکلات زنان سیاه نمایی نیست/قول می دهم برای ساخت فیلم در حوزه زنان کارگر تلاش کنم

تهمینه میلانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی «قدس آنلاین» اظهار کرد: ضوابط در زمینه ساخت فیلم در خصوص زنان کارگر بسیار دشوار است در حالیکه زنان کارگر بسیار تلاشگر و کوشا هستند و باید تلاش و زحمت آنها در جامعه دیده شود.
وی افزود: قول می دهم تمام تلاش خود را برای ساخت فیلم در خصوص زنان کارگر انجام دهم چرا که یکی از دغدغه هایم ساخت فیلم در این زمینه است.
میلانی با بیان اینکه فیلم ملی و راه های نرفته اش به زودی اکران خواهد شد، خاطر نشان کرد: این فیلم داستان زن جوانی است که بر خلاف خواست خانواده عاشق می شود و ازدواج می کند که دچار مشکلاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: فیلم در مورد خشونت خانگی علیه زنان است چرا که اغلب تصور می کنند خشونت فقط درگیری های فیزیکی و کتک هستند در حالیکه تحقیر شدن زن از نظر روانی در حوزه های اقتصادی واجتماعی نیز خشونت به شمار می رود.
این کارگردان که همواره زنان و مشکلات و آسیب های آنان از دغدغه های اصلی او به شمار می رود، اذعان داشت: خشونت در جامعه علیه زنان باعث سقوط بنیان خانواده می شود و باید همگان به این موضوع توجه داشته باشند ودر زمینه مشکلات زنان گام بردارند.
تهمینه میلانی کارگردان سینما و تلویزیون درپایان گفت: بازگو کردن مشکلات جامعه بخصوص در حوزه زنان بر خلاف تصور برخی ها، اصلا سیاه نمایی نیست بلکه بازگو کردن حقایق هستند و باید برای آنها راهکار و تدبیری اندیشیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.