۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 530109

کاپیتان تیم فوتبال سایپا تنها بازیکنی است که علی دایی پشت سر او وارد زمین می شد!

ماجرای بازیکنی که در حضور علی دایی کاپیتان بود!

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم صادقی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است در این مورد توضیح داد و ماجرا را اینگونه تعریف کرد: داستان کاپیتانی من در حضور علی دایی هم به این شکل بود که من با ورنر لورانت سرمربی آلمانی تیم ارتباط خیلی خوبی داشتم. پس از آن هم علی دایی از جام جهانی به تیم ما اضافه شد.

سرمربی اصرار داشت من کاپیتان باشم و در نهایت جلسه‌ای سه نفره بین من، دایی و لورانت تشکیل شد که سرمربی به دایی گفت من دوست دارم صادقی کاپیتان تیم باشد. او از علی دایی پرسید کاپیتانی برای تو مهم است؟ که دایی هم گفت نه من هم دوست دارم ابراهیم کاپیتان باشد.

این باعث شد ارتباط من و دایی خوب‌تر شود و او صداقت من را دید. آن زمان علی دایی شرایط خوبی نداشت. تیم ملی در جام جهانی 2006 نتایج خوبی نگرفته بود. دوست داشت در فوتبال ایران دوباره احیا شود. اولین پاس گل بعد از جام جهانی را در بازی با راه‌آهن من به او دادم. دایی به من گفت بدون نگرانی کاپیتان باش و مسئله‌ای هم وجود ندارد. بعد از آن هم لورانت رفت و علی دایی مربی و بازیکن شد که باز هم او بازوبند را به خود من داد. این ارتباط خوب و صداقت از روز اول بین من و علی دایی شکل گرفت و در نهایت منجر به قهرمانی تیم سایپا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.