کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده است.

جهانگیری: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در اجتماع مردم استان فارس اظهار داشت: من آمدم تا صدای اصلاحات باشم، آمدم از مردم بخواهم که به کمک رئیس‌جمهور صادق، توانا و دلسوز بیایند.

وی تاکید کرد: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده، پس همراه با شما به روحانی رای می‌دهم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: به روحانی رای دهید که مرد تصمیم‌های سخت است، مرد میدان های دشوار است، مردی که آرامش، امنیت و پیشرفت را با هم برای همه ملت ایران می‌خواهد.

جهانگیری با بیان اینکه من در انتخابات نامزد شدم که صدای اصلاحات باشم، عنوان کرد: من با اصرار بزرگان اصلاحات، شورای اصلاح‌طلبان و با هماهنگی روحانی وارد عرصه انتخابات شدم. آمدم تا با تمام توان با مردم بگویم که در سال 92 چه تحویل گرفتیم، چه کردیم و چه می‌‌‌خواهیم بکنیم؟ روز ثبت‌نام به مردم ایران گفتم من و آقای روحانی مکمل هم هستیم. 

وی اظهار داشت: با توان و ظرفیتی که در مسئولان و کارگزاران کشور سراغ داریم، با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، مسائل فراروی کشور قابل حل است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه من و روحانی مکمل هم بودیم و هستیم، روحانی در روزهای سخت از آبروی خود گذاشت، افزود: من آمدم بگویم برای کنترل بحران‌ها و ماجراجویی‌ها وقت زیادی گذاشته شد، امروز تهدیدها کنار رفته است. 

وی با بیان اینکه سیاست داخلی خود را با دوستان مروت یعنی هم‌دلی، هم‌زبانی، گفت‌وگو، تعامل و حل مسائل ایران عزیز بگذاریم، گفت: رئیس جمهور مسئولیتی بزرگ است که از سوی ملت انتخاب می‌شود. 

جهانگیری افزود: رئیس‌جمهور قادر است با سیاستگذاری درست و انتخاب همکاران کارآمد ایران را به قله‌های پیشرفت و توسعه برساند و می‌تواند در فصای بین‌المللی چهره‌ای از ایران ارائه دهد که چهره ایران اهل فرهنگ و گفت‌وگو است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: مسئله پیچیده اشتغال با شعار و حرف حل نمی‌شود، مردم باید به دولت خود اعتماد کنند تا کشور به صحنه تولید و کارآفرینی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در بهار شیراز، بهار اعتدال و خلق و خوی معتدل ایرانیان به وضوح و اشکار دیده می‌شود، گفت: استان فارس استانی نخبه‌پرور است، شیراز و استان فارس پایتخت فرهنگی ایران است و همه ما در ایران به شیراز و فارس افتخار می‌کنیم. امیدوارم در این روز انتخابات به شهر‌ها و روستا‌ها بروید با مردم گفت‌و‌گو کنید و آن ها را برای شرکت در انتخابات تشویق کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.