​ایلام- رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ نیروی پلیس استان ایلام، بصورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

۳۷۰۰ نیروی پلیس ایلام امنیت انتخابات را بر عهده دارند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلال میرزابیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی در آستانه برگزاری ۲ انتخابات طرح ویژه انتخابات را تدوین و برنامه ریزی لازم را انجام داده است، اظهارداشت: همزمانی ۲ انتخابات و شرایط حساس منطقه برگزاری این انتخابات را حساس کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام همواره بالاترین سطح مشارکت را در انتخابات گذشته داشته اند و ما امیدواریم این دوره نیز با حضور حداکثری مردم برگزار شود، افزود: نیروی انتظامی فرامین مقام معظم رهبری را بعنوان یک سند بالادستی مدنظر قرار داده و طرح جامع انتخاباتی را تدوین و اقدامات خود را از ۶ ماه گذشته در ۳ حوزه قبل، حین و بعد از انتخابات هدف گزاری کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان این مطلب که نیروی انتظامی از آرای مردم صیانت خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: ۳ هزار و ۷۰۰ نیرو بصورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه تامین امنیت انتخابات را در استان ایلام بر عهده دارند.

سرهنگ جلال میرزابیگی با تاکید بر رعایت قانون توسط ستادهای انتخاباتی و کاندیداها و طرفداران آن ها بیان داشت: تا این لحظه تخلف انتخاباتی به صورتی که پرونده سازی بشود در استان نداشته ایم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به پایان تبلیغات کاندیداها در ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه، یادآور شد: کاندیداها و طرفداران آن ها از انجام تبلیغات بعد از موعد تعیین شده و به راه انداختن کارناوال ها اجتناب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.