بردسکن- مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دولت مستقر با وجود در اختیار بودن تمامی امکانات کشور متاسفانه مدیریت ضعیفی داشت.

دولت یازدهم علی رغم همه امکاناتی که در اختیار داشت در حوزه مدیریتی ضعیف عمل کرد

به گزارش قدس آنلاین شب گذشته ،حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی در همایش بزرگ حامیان حجت الاسلام رئیسی در بردسکن اظهار داشت: مردم امروز در آزمونی بزرگ قرار گرفته اند که با انتخاب فردی اصلح می توانند سرنوشت ۴ سال کشور را تعیین کنند.

وی افزود: ۴ سال دولت مستقر تمامی امکانات را در اختیار داشت اما امروز به دلیل معضلات جدی کشور، مردم مجاب به تغییر رئیس جمهور شده اند.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین راه حل های خروج کشور از بحران اقتصادی است ولی متاسفانه نگاه دولت تدبیر و امید در خصوص رفع مشکلات اقتصادی به خارج از کشور بود.

مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بیکاری، رکود و مشکلات اقتصادی مردم را به ستوه آورده است، گفت: دولت وظیفه دارد اشتغال و بیکاری کشور را حل کند  و پدران را نزد خانواده هایشان شرمنده نکند.

حجت الاسلام مرویان حسینی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کارخانجات کشور امروز تعطیل شده اند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید داشتند با اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی کشور حل شدنیاسست اما دولت این مهم را باور نمی کرد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی نجات بخش کشور است و اکنون باید این وضعیت با حضور حجت الاسلام رئیسی به نفع مردم تغییر کند.

وی با بیان اینکه دیگر تفکر اشراف گرایانه در کشور قابل پذیرش نیست، اظهار کرد: دولت پر هزینه و وزیران دارای شغل تجارت در کشور نمی توانند این کشور را مدیریت کنند و با دریافت حقوق های نجومی نمی شود خدمت رسانی کرد.

مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: دولت پیرمردان نمی توانند به کشور خدمت بدهند چراکه ناکارآمدی آنها ثابت شده است و خدمت های شب انتخاباتی مردم را راضی نمی کند.

وی با بیان اینکه دولت در این ۴ سال کشاورزان را فلج کرد گفت: چرا کشمش های کشاورزان منطقه ترشیز باید در انبارها بپوسد؟ چرا جوانان به سمت اعتیاد بروند و گرفتار شوند؟ چرا هنوز بعضی از روستاهای کشور از نعمت آب شرب برخوردار نیستند؟

حجت الاسلام مرویان گفت: ما معتقدیم درختی که در ۴ سال میوه ندهد دیگر ثمر نخواهد داد. وی افزود:  امروز  با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد باید یک تجدید نظر بر وضعیت مدیریت اجرایی کشور شود چرا که اداره کردن کشور با هزینه های گران و با این تفکر نمی شود مدیریت ۴ سال  آینده کشور را برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه در شهر مقدس مشهد فقط بیش از ۱۶۰۰ ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی فعالیت دارد گفت: برای هیچ یک ازاین ستادها مکانی کرایه نشده و همه با کمک های مردمی اداره می شود.

حجت الاسلام مرویان بر اتحاد و وحدت در بین اصولگرایان تاکید کرد و گفت: حامیان آیت الله رئیسی اهل تخریب و تهمت و اهانت نیستند چرا که مسیر تخریب پاسخ نمی دهد.

وی عنوان کرد: اصلاح طلبانی که  در خط رهبری و به ولایت فقیه اراده داشته باشند و با جریان فتنه زاویه و انگیزه خدمت به کشور را داشته باشند همانند اصولگریان برای ما قابل احترام هستند.

وی از سردار دوران ۸ سال دفاع مقدس دکتر قالیباف که رای خود و ظرفیت اجتماعی خود را تقدیم به  خدمتگزاری درراه آیت الله رئیسی کرد تقدیر و گفت:  با این اقدام مردم به دنبال یک تحول در عرصه مدیریت اجرایی کشور هستند.

وی اظهارداشت: هرکجا که در زیر سایه ولایت فقیه  کار صورت گرفته  و به ارزش های انقلابی گره خورده کارها به بهترین نحوممکن  حل شده است.

وی همچنین به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: در سند ۲۰۳۰ می خواستند مفاسد را به آموزش و پرورش باز گردانند و بدون آنکه در صحن علنی مجلس به تصویب برسد آن را اجرایی کردند و اگر نبود اعتراض رهبر معظم انقلاب دانش آموزان و فرزندان ما و شما به مفاسد غیر قابل جبرانی گرفتار می شدند.

وی در پایان حجت الاسلام رئیسی را فردی انقلابی و متدین عنوان کرد و گفت: انشالله با انتخاب سید مظلومان کشور جمهوری اسلامی ایران در مسیر اسلام و نظام حرکت خواهد کرد.

درابتدای این همایش حجت الاسلام محرم مصوری مسئول ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در بردسکن از حضور پرشور مردم دراین همایش تقدیر کرد و گفت: در صورت اخذ مجوز از استانداری ده ها اتوبوس برای شرکت در  مراسم استقبال  و سخنرانی  آیت الله رئیسی با هزینه های شخصی خود به مشهد مقدس اعزام می شوند.وی اظهارداشت: تمام هزینه ها و خرج و مخارج ستاد آیت الله رئیسی از محل کمک های مردمی است.

وی عنوان کرد: با صداقت و باآن عشق و علاقه ای که آیت الله رئیسی به انقلاب و ارزش های انقلاب دارد  دل ها به اذن پروردگار متوجه آیت الله رئیسی شده است و امروز می بینیم این شور و اشتیاق به سمت آیت الله رئیسی در کشور فراگیر شده است و ملت انقلابی ایران در روز ۲۹ اردیبهشت ماه با  حضور حداکثری  خود در پای صندوق های اخذ رای یک حماسه  انقلابی را به نمایش خواهند گذاشت. 

حجت الاسلام مصوری اظهارداشت: به حول قوه الهی هشتمین رئیس جمهور کشور  از حرم هشتمین امام به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود و حکم تنفیذ آن همزمان با سالروز ولادت هشتمین امام همام حضرت رضا (ع) به دست با کفایت مقام عظمای ولایت صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.