مشهد- نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دولت پر کار و کم خرج نیاز داریم که الگوی آن دولت امیر المومنین(ع) باشد، کسی را انتخاب کنید که کار زیاد و خرج کم داشته باشد نه اینکه آدم هایی را انتخاب کنیم که اعتقادی به انقلاب ندارند.

دولتی پرکار و کم خرج نیاز داریم/دولت فعلی خلق و خوی نجومی را ایجاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید رسایی، شامگاه سه شنبه در مسجد چهارده معصوم(ع) مشهد اظهار کرد: ما در سال ۵۷ برای آزادی شعار دادیم و انقلاب کردیم. آیا منظور ما از آزادی ولنگاری بود؟ منظور این بود که بتوانیم از حاکمان سوال کنیم؛ رفتارهای این مدت با منتقدان و همچنین نشریه بنده را ببینید بعد آقایان حرف از آزادی بزنند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: روحانی می گوید اگر به من رای ندهید رئیسی می آید و در پیاده روها دیوار می کشد، در انتخابات سال ۷۶ نامزد اصلاح طلبان همین حرف را برای رقیب خود ناطق نوری می زد، الآن آقای ناطق نوری به صراحت از روحانی حمایت می کند، چطور شده که با این وضعیت باز هم دم از دیوارکشی می زنید؟

وی ادامه داد: می خواهند دوگانگی درست کنند و به واسطه دیگری، مردم را بترسانند و از پاسخگویی فرار کنند و کاندیداهای دیگر آمده اند برنامه هایشان را می گویند در حالی که روحانی باید بگوید در این مدت چه کرده است.

حجت الاسلام رسایی اظهارکرد: آقای آخوندی در زمان دولت آقای هاشمی رفسنجانی نیز طرح مسکن اجتماعی را آورده بود که عملی نشد و این طرح در این دولت حتی روی کاغذ تبدیل به آجر نشد و عوضش بودجه جاری دولت فعلی سه برابر شد.

وی تاکید کرد: وقتی بودجه جاری کشور بیش از بودجه عمرانی می شود یعنی خرج دولت از درآوردش بیشتر است و فقط حقوق داده است. اما آیا این افزایش خرج شامل حقوق های کارمندان شده است؟

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در این دولت شاهد ظهور نوکیسه ها با حقوق ها، پاداش ها و خلق و خوی نجومی هستیم.

وی افزود: تلاش کنید مردم را با استدلال قانع کنید، در چهار سال گذشته دولت واقعا چه کاری به غیر از برجام انجام داده؟ دولت هیچ چیزی ندارد و مجبور است برجام را بزک کرده و تحویل مردم دهد.

حجت الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: به کسی رای دهید که دشمن برایش کف نزند؛ آیا می شود دشمن امام و انقلاب دلش برای انقلاب و درد و رنج و استقلال ما بسوزد؟

وی ادامه داد: مشکل اینجاست که مردم در انتخابات گول فضاسازی ها را می خورند، انقلابی ها را انتخاب کنید؛ انقلابی بودن به ریش بلند نیست، به زندگی ها و سوابقشان نگاه کنید و اینکه آیا دشمن به آنان تمایل دارد یا خیر؟

حجت الاسلام رسایی گفت: بنده شهادت می دهم آقای رئیسی این ویژگی ها را دارد و باید به کسی رای دهیم که استقلال کشور را نفروشد.

وی بیان کرد: مردم را تشویق کنید در انتخابات حضور پیدا کنند و اگر فردی خواست در انتخابات به آقای روحانی هم رای دهد پشیمانش نکنید، باید بگذارید تا عدد مشارکت بالا برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.