یکی از اعضای سنا آمریکا هشدار داد اگر اتهام تلاش ترامپ برای مختومه اعلام کردن پرونده رابطه مشاور امنیتی سابق کاخ سفید و روسیه صحت داشته باشد، رئیس جمهوری آمریکا با خطر استیضاح مواجه می شود.

سناتور آمریکایی:ترامپ با خطر استیضاح مواجه است

 به گزارش «قدس آنلاین»،   «آنگس کینگ» نماینده ایالت «مِین» در مجلس سنا آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری «سی ان ان» گفته است چنانچه یادداشتی که در آن صراحتا به توصیه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای چشم پوشی از رابطه «مایکل فلین» مشاور امنیتی سابق کاخ سفید با روسیه اشاره شده است، وجود خارجی داشته باشد؛ ترامپ به اتهام تلاش برای ممانعت از اجرای قانون، با خطر استیضاح مواجه خواهد بود.

گفتنی است ادعای وجود چنین یادداشتی که از سوی «جیمز کومی» رئیس سابق اف بی آی نوشته شده است، برای اولین بار از سوی «نیویورک تایمز» مطرح شد.

به گفته این روزنامه آمریکایی، ترامپ یک روز پس از استعفای فلین در جمعی با حضور کومی و برخی دیگر از مقامات دولتی از جمله «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری، از همه حضار می خواهد تا وی را با کومی تنها بگذارند و سپس از وی می خواهد تا تحقیق پیرامون رابطه احتمالی فلین با روسها را خاتمه دهد چراکه او مرد خوبی است.

دموکرات های کنگره آمریکا بعد از شکست «هیلاری کلینتون» نامزد منتخب خود در رقابت ریاست جمهوری ۲۰۱۶، فرضیه دخالت روسیه در انتخابات را به نفع پیروزی ترامپ مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.