اهواز_ فرمانده انتظامی استان از کشف دو محموله کالای خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد. 

محموله دو و نیم میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک متوقف شد 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"محمد رضا اسحاقی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روندمبارزه جدی وبی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی ، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اندیمشک- خرم آباد" به دو دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و به رانندگان آنها دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از توقف خودرو ها ماموران پلیس درکنترل و بازرسی از این کامیون ها تعداد ۴۹۹ کارتن لامپ ال ای دی در سایزهای مختلف و تعداد یک هزار و ۱۷۲ کارتن اتوی خانگی همگی قاچاق و فاقد بارنامه و مجوز گمرکی را کشف کردند.

سردار اسحاقی در ادامه افزود : کارشناسان ارزش ریالی این دو محموله قاچاق را بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: تلاش فرماندهی انتظامی استان خوزستان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.