رئیس سازمان زندان‌ها گفت: از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در موضوعات مهم از جمله رأی به نظام جمهوری اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همیشه رأی مردم تعیین کننده بود.

انتخابات در ایران مظهر مردم سالاری دینی است

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  به نقل از سازمان زندان‌ها، اصغر جهانگیر در نشست شورای معاونین سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اظهار داشت: انتخابات رکن رکین مردم سالاری دینی و یادگار ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همگان قدر این نعمت را بدانند.

رئیس سازمان زندان‌ها در سخنانی با تحلیل ساختار انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: حضرت امام خمینی(ره) انتخابات را مظهر اراده مردم و زمینه تحقق مردم سالاری دینی می‌دانستند و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بر این امر تاکید ویژه داشتند.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در زمانی بر انتخابات تاکید کردند که در اوج محبوبیت و اقتدار قرار داشتند و با اینکه مردم ایران با پیروی از ایشان طومار رژیم ستمشاهی را پیچیده بودند با این حال این زعیم عالیقدر و دوراندیش انتخابات را مهرتاییدی بر اراده عمومی مردم قرار دادند.

جهانگیر در ادامه بیان داشت: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در موضوعات مهم از جمله رأی به نظام جمهوری اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همیشه رأی مردم تعیین کننده بود و این موضوعی است که در بسیاری از کشورهای منطقه وجود ندارد.

رئیس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: امروز همه ما به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که همواره بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند، مکلف هستیم با حضور پرشور در انتخابات ضمن اعلام رأی و انتخاب کاندیدای اصلح، در امر اداره کشور مشارکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.