معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نه تنها نشانگر نوع تمایل سیاسی و گرایش عمومی برای نحوه اداره امور کشور است، بلکه سپر امنیتی برای صیانت از آرامش، اقتدار و یکپارچگی سرزمینی ایران سربلند خواهد بود.

حضور حداکثری مردم در انتخابات سپر امنیتی برای صیانت از آرامش و اقتدار ایران است

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در پیش رو فرصتی مجدد برای تنفس سیاسی ملت ایران و نوبتی دوباره برای اظهار نظر عمومی درباره آینده مدیریت کلان کشور است.

یقیناً حضور حداکثری مردم نه تنها نشانگر نوع تمایل سیاسی و گرایش عمومی برای نحوه اداره امور کشور است، بلکه موجب ارتقاء جایگاه کشور در عرصه بین المللی و مایه  تقویت رأی و نظر جمهوری اسلامی در مواجهه با مسائل منطقه‌ای و جهانی و همچنین سپر امنیتی برای صیانت از آرامش، اقتدار و یکپارچگی سرزمینی ایران سربلند خواهد بود.

آنچه امروز در کشور ضرورت دارد، افزایش ضریب تحمل، بردباری و رواداری سیاسی و مراعات اخلاق اجتماعی است. تحریکات بیرونی و بد اخلاقی‌های درونی نباید سلسله اعصاب اجتماعی را دچار اختلال کند. در این بین نقش صاحبان تریبون و رسانه‌ها بسیار مهم و مسوولیت گروه‌های مرجع بسی سنگین است.

تبرّی از تهمت و افتراء، پافشاری بر صداقت و صمیمیت و صیانت از همبستگی ملی، لازمه  یک انتخاب سالم و در تراز نظام اسلامی است. هرگونه هوچیگری، پرو پاگاندای غیر واقعی و مغالطه کاری، به سخره گرفتن عقل مردم و رفتاری غیر اسلامی و دون شأن و منش ایرانی است.

بر من و شما لازم است پیش از شعارها به برنامه‌ها و بیش از ادعاها به اقدام و عمل و مهمتر از همه به التزام و پایبندی به هویت اسلامی و ایرانی و انقلابی، اتکاء به قدرت ملی و وفاداری به راه امام راحل رضوان الله تعالی علیه و پی سپاری رهبری انقلاب و پیگیری آرمان‌های شهیدان، نظاره کنیم و آمادگان خدمت به مردم در کسوت ریاست جمهوری را با این سنجه بیازماییم.

همه می‌دانیم که آثار و برکات جمهوری اسلامی بیشتر از آن است که بتوان شماره کرد و خدمات دولت های پیشین نیز از دفتر خاطرات مردم فراموش نمی شود و مردم ما به کاستی‌ها و کمبودها نیز با نگاه انصاف می‌نگرند، ولی مسایل و مشکلات کشور نیز اندک نیست و مردم انتظار دارند مشکلات اقتصادی، اشتغال و مفاسد اجتماعی با برنامه‌ریزی و تدبیر و مدیریت جهادی در فرصتی نه چندان طولانی حل شود.

نسل جوان و نخبگان جوان همه منتظرند با فراهم شدن فرصت‌های مناسب بتوانند در چرخه  مدیریت کشور وارد شوند و سیکل معیوب دیوانسالاری طایفه‌ای خاطره گو را به نظام مدیریتی تحول گرای آرمان خواه تغییر دهند.

از آحاد ملت شریف ایران انتظار می‌رود با مدّ نظر قرار دادن مصالح ملی و با بصیرت و دلسوزی با حضور حداکثری خود آینده  کشور را با رأی مستقل خویش رقم بزنند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی را در برابر هر نوع تهدیدی تضمین کنند. همگان نیز باید بدانند که در نظام مردم سالار دینی "میزان رأی ملّت است" و صندوق‌های رأی امانت و رأی مردم حق الناس است.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم، حسب فرموده  قرآن کریم "و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر" خود و همه  هموطنان را به لبیک گویی به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت فراگیر در انتخابات دعوت کنم و از درگاه خداوندی سرفرازی و پایداری ایران اسلامی را مسألت کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.