سرمربی تیم فوتبال موناکو فرانسه پس از قهرمانی مردانش در لوشامپیونه گفت: بدون شک قهرمانی تیمی که قرار نبوده قهرمان شود، دلچسب است.

ژاردیم: قهرمانی تیمی که قرار نبوده قهرمان شود دلچسب است

به گزارش قدس آنلاین، ژاردیم سرمربی موفق تیم فوتبال باشگاه موناکو فرانسه شب گذشته پس از قهرمانی تیمش و پیروزی برابر سنت اتین گفت: با یک پیروزی مهم در یک بازی سخت به کار خود پایان دادیم، این یک پایان شیرین بود و از مردانم به خاطر تحمل یک فصل سخت و طاقت فرسا ممنونم. از دید من قهرمانی ما کنار زدن پاری‌سن‌ژرمن نبوده بلکه درخشش در فوتبال باشگاهی فرانسه و غلبه بر سایر تیم‌ها است.

وی ادامه داد: این مهم‌ترین و زیباترین قهرمانی در زندگی ورزشی من محسوب می‌شود. ما بیش از یازده ما برای رسیدن به این مهم تلاش کردیم. زیباترین بخش این جاده نیز نقطه پایانی آن بود و قهرمانی را به همه هواداران موناکو تبریک می‌گویم.

شاگردان لئوناردو ژاردیم که در رقابت های این فصل لوشامپیونا و لیگ قهرمانان اروپا، نمایش های بسیار خوبی داشته‌اند، شب گذشته موفق شدند به سلطه پاری سن ژرمن بر این رقابت ها پایان بدهند. در این دیدار امباپه (۱۹) و والر جرمین (۹۰+۳) برای موناکو گلزنی کردند تا این تیم با کسب یک پیروزی شیرین، بتواند قهرمانی اش را قطعی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.