۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 530650

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که کریستال پالاس در تقابل با آنها، کمی آسان بگیرد و با تمام قوا بازی نکند.

 مورینیو: امیدوارم کریستال پالاس به ما سخت نگیرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم مورینیو دیگر از رده ششم بالاتر قرار نخواهد گرفت و این هفته میزبان کریستال پالاس خواهد بود که آنها نیز از سقوط جلوگیری کرده اند. هدف اصلی یونایتد در این فصل، لیگ اروپا است و مورینیو و شاگردانش می‌خواهند در این رقابت ها قهرمان شوند تا در چمپیونزلیگ فصل بعد نیز حضور داشته باشند.

آقای خاص در رابطه با بازی اش با پالاس گفت: من هیچگاه هیچ اهمیتی از سوی دیگر تیم ها درباره حضور یک تیم انگلیسی دیگر در رقابت های اروپایی ندیده ام. در زمان حضورم در چلسی ندیدم و حالا در یونایتد هم ندیده ام. در مورد سیتی فصل گذشته نیز چنین چیزی وجود نداشت. هیچگاه ندیده ام.

وی افزود: بنابراین، تغییر زمان بازی عملا یک درخواست نشدنی است. باید قبول کرد که اوضاع اینگونه است و امیدوارم هواداران در الدترافورد تیم را حمایت کنند. همچنین عدم اعتماد به نفس تیم را هم ببخشند.امیدوارم آلاردایس نشان دهد که دوست خوبی است و به ما آسان بگیرد. به ویلفرد زاها بگوید آرام بدود و بنتکه را با خود نیاورد. امیدوارم به ما آسان بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.