بجنورد- معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان شمالی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و مصری، در محل بقاع متبرکه شاخص استان و به‌ویژه حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد برادر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

طرح قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی، کشوری و مصری در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری اظهار کرد: مراسم معنوی جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در طول ایام ۳۰ روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری و قاریانی از کشور مصر در بجنورد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان مصری و قاریان برجسته کشوری در قالب کاروان‌های نور در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط باید افزایش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه این طرح قرآنی همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: در این آیین معنوی قاریان برجسته، استانی، کشوری و مصری حضور دارند.

وی رمضان را ماه بهار قرآن عنوان کرد و گفت: مؤمنان روزه‌دار در این ماه باید بیش‌ازپیش با آیات روشن این کتاب آسمانی انس پیدا کنند.

حجت‌الاسلام صفری، جاری شدن پیام‌های قرآن را در تمامی مراحل زندگانی انسان‌ها بسیار حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کلام حق است و هر کس به سمت این کلام معنوی برود و به دستورات آن جامه عمل بپوشاند، به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت دست پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.