بیرجند- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه ای با دعوت از قشرهای مختلف مردم به شرکت در انتخابات اعلام کرد: انتخابات، تجلی وحدت، عزت و اقتدار ملی و نمایش مردم سـالاری دینی است.

به گزارش  قدس آنلاین از بیرجند، متن این بیانیه بدین شرح است: مسالۀ انتخابات برای هر کشور و نظامی، مسالۀ بسیار مهمّی است. انتخابات، مظهر کامل حضور و انتخاب مردم و اقتدار و امنیت ملی است.

مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنۀ انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور شکل می دهند.

آوردگاه ملی ۲۹ اردیبهشت ماه، خط مقدم مبارزه با دشمنان عنود و حسود این انقلاب و آب و خاک است، همانانی که تحمل تعیین سرنوشت و حل مشکلات عمومی و حرکت کشور را به سمت توسعه و پیشرفت براساس مبانی اسلامی توسط مشارکت عمومی مردم در عرصۀ رقابت سالم انتخابات برنمی تابند.

شرکت تک‌تک افراد جامعه در انتخابات، علاوه بر این که یک حق طبیعی و قانونی و تکلیفی اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفۀ شرعی، اسلامی و الهی است که بر عهده تمامی واجدین شرایط رأی دادن می باشد.

برگزاری موفقیت ‌آمیز، پرشور و گسترده انتخابات، موفقیت برای نظام، مردم و مسئولان و از واجبات مهم و فرایض اساسی است.

حضور پرشور طیف‌های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوستۀ انتخابات در سراسر کشور و حتی در سفارتخانه ها وکنسولگری های خارج از کشور حکایت از وحدت و اتحاد و همدلی ملی و انسجام اسلامی برای پیشرفت و آبادانی و برقراری عدالت در جامعه دارد.

هر یک رأی ایرانی، یک سیلی محکم بر استکبار جهانی و مشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.

حضور گسترده و آگاهانۀ مردم در پای صندوق‌های رأی، 'رأی به ولایت‌مداری؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی'، 'رأی به آرمان های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا'، ' رأی به بی‌اثر بودن نفوذ و حربه های دشمنان زبون انقلاب اسلامی'، ' رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی' است.

در آستانۀ ۲۹ اردیبهشت جمعۀ سرنوشت ساز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با دعوت گسترده از عموم مردم با سلایق و علایق مختلف و گروه‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، می‌خواهد تا با حضوری باشکوه خود در پای صندوق های اخذ رأی دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با خلق حماسۀ عظیم سیاسی و نمایش حضور و وحدت و همدلی و اتحاد ملی، با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، بار دیگر، با آرمان‌های والای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.