گویی در انتظار فرا رسیدن لحظه آغاز انتخابات هر لحظه از زمان در نبض ملت ایران می‌تپد و هیچ اردیبهشتی تا کنون این چنین لحظه‌شمار گذشت زمان نبوده است.

تپش لحظه‌های انتظار در قلب ملت ایران/شور انتخاباتی به اوج رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، این روزها حال و هوای کشورمان وصف‌ناشدنی است، گویی در انتظار فرا رسیدن لحظه آغاز انتخابات هر لحظه از زمان در نبض ملت می‌تپد، انتظار برای فرا رسیدن جمعه‌ی انتخابات به اوج رسیده  به گونه‌ای که شاید هیچ اردیبهشتی تا کنون این چنین لحظه‌شمار گذشت زمان نبوده است.

پایتخت فرهنگی کشور میز این روزها حال و هوای دیگری دارد، از پیامک‌های خودجوش مردمی برای دعوت به حضور در انتخابات تا دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌هایی که بحث‌های پیر و جوان در ارتباط با عقاید خود در ارتباط با انتخابات تنها یک پیام دارد، این بار نیز همه ملت ایران فارغ از هیاهو و بحث‌ و جدل‌های جناحی یک هدف را دنبال می‌کنند، حضور پرشور در انتخابات اردیبهشتی‌ترین روز از بهار ۹۶.

تعهد جاودانه ملت ایران بر حراست از نام و کیان ایران

انتخابات همیشه برای رای اولی‌ها مزه دیگری دارد؛ از احساس پرشور استقلال و بزرگی تا شور حضور در سرنوشت کشوری که همه بر سر حفظ نام و حراست از کیانش با قلب خویش تعهد جادوانه بسته‌اند.

تینا جواهریان با دوستانِ رای اولیش در پارک گردهم آمده‌اند و در حال صحبت‌های دوستانه هستند، آنها تصمیم خود را از مدت‌ها پیش گرفته‌اند و اکنون در حال صحبت درباره حدسیات خود درباره انتخابات هستند.

تینا به نمایندگی از دوستانش از شور و حال خود برای حضور در انتخابات صحبت به میان آورد و به مهر می‌گوید: حس عجیبی است چراکه برای نخستین بار است که می‌دانم به شکل مستقیم با انتخاب خود در سرنوشت کشور نقش داریم.

 حضور پرشور در انتخابات جدای از نام و نشان‌های سیاسی مهم است چراکه در تحکیم مردم‌سالاری دینی که از همین حضور برخواسته موثر است و مهر تایید دوباره‌ای بر همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلابی است

وی افزود: این حس موجب شده بود تا درباره انتخابات خیلی حساس شویم و از ماه‌ها پیش در ارتباط با کاندیداهای ریاست جمهوری تحقیق کنیم، از پسرش از معلم، دوستان و خانواده تا تحقیق در سایت‌ها، کانال‌ها و غیره.

جواهریان تصریح کرد: ابتدا خیلی گیج شده بودم و نمی‌دانستم کدام حرف را باید باور کنم یا اینکه درست بدانم اما بالاخره با تحقیق درست و فکر به نتیجه نهایی رسیدم.

وی اضافه کرد: من و دوستانم در روز ۲۹ اردیبهشت ساعت هفت صبح با یکدیگر قرار گذاشته ایم و قصد داریم نخستین افرادی باشیم که وارد شعبه اخذ رای می‌شویم. امیدواریم رای ما نیز درست و کمک به سرنوشت کشوری باشد که در برهه های سخت زمانه از آسیب‌ها در امان مانده است.

پیام رای‌اولی‌ها: حافظ میراث آرش‌های وطن در حراست از نام ایران هستیم

این شهروند نوجوان اصفهانی ادامه داد: ما باور داریم که حضور پرشور در کنار انتخاب آگاهانه بهترین هدیه برای تقدیم به پیشنیان ماست، آرش‌ها و رستم‌هایی که از جان خود برای کشور گذاشتند تا پدرو مادرانی که در طول ۳۸ سال از انقلاب با چنگ و دندان همچون فرزند خویش از این کشور محافظت کردند.

حضور پرشور در انتخابات جدای از نام و نشان‌های سیاسی مهم است چراکه در تحکیم مردم‌سالاری دینی که از همین حضور برخواسته موثر است و مهر تایید دوباره‌ای بر همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلابی است.

مردم در انتخابات پیش رو باید به افراد متخصص و متقی رای دهند

امم جمعه موقت اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات به خبرنگار مهر می‌گوید: اصل انتخابات حضور مردمی است که برای این نظام بیش از ۴۰۰ سال زحمت کشیدند، سختی‌های این راه را تحمل و فرزندان خود را فدای این انقلاب کردند.

برای دشمنان اصولگرا و یا اصلاح طلب بودن کاندیداها مهم نیست بلکه آنها در پی آسیب زدن به نظام هستند و بر این است حضور پرشور مردم در انتخابات برترین پاسخ به این افراد است

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو باید به افراد متخصص و متقی رای دهند، افزود: مردم با نگاه وسیع خود برای دفاع از نظام و اسلام وارد عمل شده و خطی که امام امت و در ادامه رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین به آن ادامه دادند را دنبال کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خصوصیات یک کاندیدای اصلح تاکید کرد: کاندیدای اصلح باید ضمن داشتن خصوصیات اخلاقی خوب، تقوا، تخصص و غیره حامی ولی امر مسلمین و در خط رهبری باشد و موضع‌گیری محکم در برابر مستکبران از جمله آمریکا داشته باشد.

وی اضافه کرد: مردم باید سوابق زندگی افراد و نقاط ضعف و قوت وی را بررسی کنند و در این راه می‌توانند از افراد نخبه جامعه و علما نیز کمک بگیرند.

دشمنان در پی آسیب زدن به نظام هستند

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور در انتخابات برای کشور تعیین کننده است، تاکید کرد: برای دشمنان اصولگرا و یا اصلاح طلب بودن کاندیداها مهم نیست بلکه آنها در پی آسیب زدن به نظام هستند و بر این است حضور پرشور مردم در انتخابات برترین پاسخ به این افراد است که دشمنان این آب و خاک را نا امید خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران همیشه با ایمان و صداقت در انتخابات شرکت می کنند و با انتخاب افراد اصلح پاسخ محکمی به دشمنان این کشور خواهند داد.

یک دنیا در انتظار انتخابات ایران هستند

این روزها، تمام جهان چشم به ایران دوخته است، از رسانه‌هایی که با عوام فریبی و دشمنی تام با ایران در پی کمرنگ جلوه دادن شور حضور هستند و گاه با صحبت‌هایی به واقع خنده‌دار تنها بلاهت و نادانی خود را در چشم جهانیان می‌کشانند تا مردم مظلوم ملت‌هایی که همواره افتخار آفرینی  ایران  در دفاع از اسلام و انقلاب را موجب سربلندی تمام مسلمانان جهان می‌دانند، انتخابات ایران فقط ادای دین به کشور و انقلاب نیست بلکه یک انتخابات بین‌المللی است که چشم‌های مستضعفان و مظلومان جهان نیز به آن دوخته شده  است.

حضور پرشور مردم در انتخابات تجلی‌ اتحاد و اراده‌ و ملت ایران خواهد بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو به مهر می‌گوید: عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که نزدیک به چهل سال پیش ندای خمینی کبیر (ره) را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزش های والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان، رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند.

وی حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم در پای صندوق‌های رای را به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت برشمرد و ابراز داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات تجلی یأس و ناامیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده‌ وصف‌ناپذیر ملت ایران خواهد بود و همچنین امنیت‌ برای کشور را در بر دارد.

ملت ایران و مردم شهیدپرور استان اصفهان همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشأن و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم به سوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند. مردم استان اصفهان با عنایت خداوند متعال و با تأسی از منویات مقام عظمای ولایت با حضوری پرشور و حماسی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به عنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی بار دیگر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران و خواری و زبونی دشمنان اسلام را رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.