یزد -رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در این دوره از انتخابات ۹۰۰ هزار برگ تعرفه بین شعب اخذ رای توزیع شده و امسال بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط رأی دادن هستند.

۹۰۰ هزار برگ تعرفه اخذ رأی در شعب استان یزد توزیع شده است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، محمدعلی طالبی صبح جمعه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: تعداد تعرفه های توزیع شده در استان بیشتر از تعداد واجدان شرایط است تا با کمبود احتمالی تعرفه روبرو نشویم و  تمام عوامل انتخابات از ساعت هفت صبح در محل شعب مستقر شدند و مجموع داوطلبان قطعی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سه هزار ۳۱۷ نفر است که دو هزارو ۴۹۰ نفر در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشوروآگاهانه مردم و اقشار مختلف جامعه در انتخابات ضروری بوده و شرایط اخذ رای در استان یزد مطلوب است و از مردم استان درخواست می شود تا در ساعات اولیه برای ارائه رای خود به شعب تعیین شده اقدام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان ضمن دعوت واجدین شرایط اخذ رای در این دوره از انتخابات، گفت: به کسانی که قصد خروج از محل سکونت خود را دارند توصیه می شود قبل از خروج نسبت به ارائه رأی اقدام کنند.

وی با بیان این که در دوره گذشته انتخابات ۷ درصد بین مشارکت شوراها و ریاست جمهوری تفاوت بوده افزود: ارائه رأی در خارج از محل سکونت مهمترین دلیل وجود تفاوت در انتخابات دوره قبل بوده است.

 طالبی خاطرنشان ساخت: امسال بالگرد برای بازدید مسوولان رده بالای استان از حوزه های انتخاباتی در سطح استان پیش بینی نشده اما استاندار و دیگر مسوولان بلند پایه استان از حوزه های مختلف شعب اخذ رای بازدید خواهند داشت

وعصر امروز استاندار یزد از شعب اخذ رای در شهرستان های بافق و بهاباد دیدن خواهد کرد.

معاون استاندار یزد تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری را ۸۷۶ شعبه و شوراها ۸۳۷ شعبه اعلام کرد و یادآور شد: تعداد واجدین شرایط در یزد ۳۹۰ هزارو ۶۹۸ نفر، ابرکوه، ۳۲ هزارو ۳۹۹، اردکان ۵۲ هزارو ۹۱۶، بافق ۲۷ هزارو ۲۹۸، بهاباد ۱۰ هزارو ۴۷۳، خاتم ۲۳ هزارو ۶۲۶، اشکذر ۲۲ هزارو ۸۳۰، مهریز ۳۰ هزارو ۶، و میبد ۵۵ هزار و ۳۸۳نفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.