زاهدان- مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: مدارس سیستان و بلوچستان روز بعد انتخابات دایر است و هیچ مدرسه‌ای تعطیل نمی‌شود.

مدارس سیستان و بلوچستان روز شنبه دایر هستند

به گزارش قدس آنلاین،علی مرادی ‌در ‌ارتباط‌ با وضعیت فعالیت مدارس سیستان و بلوچستان بعد از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: پیرو تماس‌های مکرر والدین و مدیران مدارس تصمیم بر آن شد همه مدارس سطح استان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت دایر باشد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ضمن دعوت جامعه بزرگ فرهنگیان برای حضور حماسه‌ساز دیگری در انتخابات پیش‌رو، گفت: مدارسی که شعب اخذ رأی در آنها استقرار دارد نیز عوامل اجرایی مدارس پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

وی با بیان اینکه اگرچه همکاران سعی نموده تا حتی المقدور از برنامه‌ریزی و برگزاری امتحانات داخلی در روز شنبه اجتناب کنند، ادامه داد: در صورتی که برای روز شنبه برنامه‌ریزی و اعلام قبلی برای امتحان صورت گرفته باشد، این امتحانات به قوت خود برقرار است.

مرادی با بیان اینکه امتحانات هماهنگ کشوری نیز در روز یکشنبه به روال معمول برگزار  می‌شود، افزود: برای فرهنگیانی که در شعبه اخذ رأی حضور دارند روز شنبه استراحت در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.