یزد- رییس ستاد انتخابات استان یزد از مشارکت ۲۰۰ هزار نفر در یزد و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تا ساعت ۱۲ خبر داد.

۲۰۰ هزار نفر در یزد تا ظهر جمعه در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت: خوشبختانه شاهد حضور پرشور و خوب اقشار مختلف جامعه پای صندوق های اخذ رای هستیم و تاکنون بیش از یک سوم واجدین شرایط در استان یزد رأی دادند.

محمدعلی طالبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنحمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأس ساعت هشت صبح امروز ۲۹ اردبیهشت همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شد و تاکنون ۲۰۰ هزار نفر یزدی در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: مشارکت مردم تا این لحظه بسیار خوب بوده و با توجه به اینکه آمار افراد واجد شرایط رای در استان ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر است، می توان گفت که حدود یک سوم افراد واجد شرایط در چهار ساعت اول در انتخابات شرکت کردند.

طالبی در مورد روند برگزاری انتخابات گفت: جلسه ستاد امنیت انتخابات ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس گزارش های مطرح شده در این جلسه، خوشبختانه برگزاری انتخابات بسیار خوب پیش می رود و رضایت نسبی از این روند در بین دستگاه ها با تامین امنیت استان برقرار بود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه حضور مردم در شعب اخذ رای گسترده بوده است، افزود: این میزان مشارکت در ساعات اولیه، نوید دهنده یک مشارکت بسیار خوب در انتخابات استان یزد است.

گفتنی است؛ امسال ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر در استان یزد واجد شرایط رأی دادن هستند که امروز با حضور در۸۷۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری که از سوی استانداری یزد در سطح استان پیش بینی شده برای دوزادهمین بار رییس جمهور ایران اسلامی را انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.