نماینده حجت‌الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور گفت: همراهی وزیر کشور به عنوان مجری انتخابات و رئیس هیأت اجرایی مرکزی با آقای روحانی برای بازدید از ستاد انتخابات کشور محل شائبه و اشکال است.

همراهی وزیر کشور با روحانی در بازدید از ستاد انتخابات شائبه‌انگیز است/ هیات اجرایی مرکزی تذکر دهد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از فارس سید صولت مترضوی نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید آقای رئیس جمهور از ستاد انتخابات کشور هیچ منع قانونی ندارد اما همراهی وزیر کشور به عنوان مجری انتخابات و رئیس هیات اجرایی مرکزی قطعا محل شائبه و اشکال است؛ ایشان در جایگاه داور است و داور نمی تواند هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را همراهی کند که فکر می کنم این اتفاق برای اولین بار در طول تاریخ افتاده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم هیات اجرایی مرکزی تذکر لازم را به آقای وزیر کشور بدهند که ایشان از جانب داوری و از وظایفی که قانون گذار بر عهده وی قرار داده خارج نشود و شائبه طرفداری را در اذهان نکند.

نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در روزهای اخیر مکاتباتی را با وزیر کشور داشتم مشکلات را خدمت ایشان اعلام کردم و خواستم که حضوری خدمتشان برسیم و مشکلات را بیان کنیم اما تا الان توفیق پیدا نکردیم. سامانه احراز هویت در بسیاری از جاها با مشکل مواجه شده که تذکرات لازم برای رفع مشکلات داده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.