زاهدان- مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت:‌ مردم در انتخابات بدون در نظر گرفتن مسائل قومی و قبیله ای به فرد اصلح رای دهند.

ملاک مردم در انتخابات فرد اصلح باشد نه مسائل قومی و قبیله ای

به گزارش قدس آنلاین، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رأی با اشاره به پیام انتخابات به دشمنان گفت: پیام حضور پرشور در انتخابات انسجام و همدلی مردم و وجود آرامش و امنیت در کشور است.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: پیام ما به افرادی که در منازل خود هستند این است که خانه را ترک کنند و پای صندوق های رای بیایند.

وی تاکید کرد: مردم شیعه و سنی کشور به حرفهای دشمنان که در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم هستند، توجه نکرده و یکپارچه و متحد در پای صندوق های رای حضوری حداکثری داشته باشند.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: شرکت در انتخابات امری حیاتی و وظیفه ملی برای همه ایرانیان است و باید حضوری پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم باید با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب رئیس جمهوری و اعضای شوراهای شهر و روستا در سرنوشت کشور و استان خود سهیم باشند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با بیان اینکه رای یک امانت است گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید از آرای مردم صیانت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.