رشت- امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه انسان باتقوا در فتنه‌ها راه خود را گم نمی‌کند و در رأی دادن دقت نظر دارد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است.

حضور پرشور مردم در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

به گزارش قدس آنلاتین به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی  در نماز جمعه این شهر با سفارش خود و مردم به رعایت تقوا اظهار کرد: خود و شما را به تقوای الهی، دوری از گناهان و انجام واجبات سفارش می‌کنم، برکتی که انسان متقی دارد کس دیگری ندارد و انسان‌های با تقوا تیزبین هستند و در فتنه‌ها راه را گم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) فرمود انسان‌های با تقوا حتی در پوشیدن لباس مسایل را رعایت می‌کنند و لباس دشمن را نمی‌پوشند، افزود: افراد متقی در زمان رأی دادن نیز به انسان‌های با تقوا رأی می‌دهند و انسان خداباور در رأی دادن دقت نظر دارد.

خطیب موقت نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه انسان در زندگی دو اجل حتمی و اجل معلق دارد، گفت: اجل حتمی هرگاه فرا برسد انسان از آن رهایی پیدا نمی‌کند اما در اجل معلق انسان می‌تواند از آن رهایی یابد، کمک به فقرا و صدقه اجل معلق را از انسان دور می‌کند، شکستن دل پدر و مادر موجب کوتاه شدن عمر انسان می‌شود و گناه عمر انسان را کوتاه می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بیان کرد: مردم امروز حماسه دیگری را رقم می‌زنند و حضور پای صندوق‌های رأی پر شور است، گاهی مردم با راهپیمایی حماسی خود در ۲۲ بهمن و روز قدس تجلی را به نمایش می‌گذارند و گاهی در پای صندوق‌های رأی نماد مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور می‌رسانند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه رقابت نامزدها خوب بود، تصریح کرد: بعضی از حرف‌ها دل مومنان را می‌شکست و دشمنان از آن سواستفاده می‌کنند مردم نفی شخصی نمی‌خواهند و به دنبال از بین رفتن مشکلات در جامعه هستند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمود اگر کسی بخواهد در مقابل رأی مردم بایستد در مقابل او می‌ایستیم زیرا انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی بوده و در آموزه‌های دینی خدمت کردن به مردم عبادت است و خدمت به مردم اجر دارد و اگر انسان فرد اصلح را نمی‌شناسد از افراد آگاه و خبره استفاده کند زیرا انتخاب اصلح به عهده ماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.