با روستاهای اطراف هم که تماس گرفتیم آنها نیز می گفتند که تعرفه هایشان تمام شده و برگه رای ندارند تا جایی که ما مجبور شدیم با وسیله شخصی و با یکی دو نفر از مسوولین شعبه اخذ رای به همراه یکی از مامورین نیروی انتظامی برای گرفتن تعرفه به مشهد برویم ضمن اینکه برای یکی دیگر از روستاهای اطراف که تعرفه رایش به اتمام رسیده بود نیز تعرفه جدید آوردیم.

توقف دو ساعته برگزاری انتخابات با اتمام تعرفه های رای گیری

علی صادقی فریمانی یکی از نمایندگان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین درباره اتمام تعرفه های رای گیری در برخی از شعبات گفت: من در شعبه ۱۳۱۷ روستای بنده لوح که روستایی از توابع دهستان تباسکان است حضور دارم آنچه ما شاهد آن هستیم این است که اکثریت آرای مردم به سمت آقای رییسی است و آمار افرادی که برای رای دادن پیش بینی می شد چیزی بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نفر بود. وی در ادامه افزود: این در حالی است که تعداد تعرفه هایی که برای انتخابات ریاست جمهوری برای ما درنظر گرفته شده است ۳۰۰ برگه تعرفه است.

این مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا ما درخواست ارسال تعرفه های جدید را داشتیم  که با پیگیری های صورت گرفته تنها ۵۰ برگه تعرفه برای ما ارسال شد. وی اظهار داشت: ساعت حدود ۴ ظهربود که برگه های رای ما تمام شد و هر چه تماس گرفتیم هیچ ترتیب اثری برای فرستادن بر گه های رای جدید صورت نگرفت.

صادقی فریمانی به قدس آنلاین گفت: با روستاهای اطراف هم که تماس گرفتیم آنها نیز می گفتند که تعرفه هایشان تمام شده و برگه رای ندارند تا جایی که ما مجبور شدیم با وسیله شخصی و با یکی دو نفر از مسوولین شعبه اخذ رای به همراه یکی از مامورین نیروی انتظامی برای گرفتن تعرفه به مشهد برویم ضمن اینکه برای یکی دیگر از روستاهای اطراف که تعرفه رایش به اتمام رسیده بود نیز تعرفه جدید آوردیم.

وی با اشاره به این موضوع که به خاطر تمام شدن تعرفه های رای، رای گیری حدود ۲ ساعت متوقف شد اظهار داشت: بیشترین ساعاتی که مردم برای رای دادن به شعبه ها مراجعه می کنند بین ساعات ۴ تا ۶ ظهر است که متاسفانه در این ساعت به دلیل اتمام تعرفه های رای انتخابات متوقف شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.