متاسفانه امروز در ابتدا ۱۰۰ برگه تعرفه رای به این شعبه اختصاص یافت که این تعداد از تعرفه ها راس ساعت ۱۲ ظهر به پایان رسید و بعد از اصرار و پیگیری فراوان مجددا ۴۰ تعرفه رای برای ما ارسال شد که این تعداد تعرفه با گذشت دو ساعت مجددا به اتمام رسید.

تمام تعرفه های رای گیری ساعت ۱۲ ظهر تمام شد/ توقف ۵ ساعته در برگزاری انتخابات

امیری یکی از مسئولین ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در باره اتمام تعرفه های رای گیری در برخی از روستاها به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ما در روستای بهره از بخش مرکزی استان خراسان رضوی هستیم که میانگین میزان اخذ رای در دوره های گذشته در این محل حداقل ۲۵۰ رای بوده است که این میزان اخذ رای برای این دوره نیز پیش بینی می شد. وی ادامه داد: متاسفانه امروز در ابتدا ۱۰۰ برگه تعرفه رای به این شعبه اختصاص یافت که این تعداد از تعرفه ها راس ساعت ۱۲ ظهر به پایان رسید  و بعد از اصرار و پیگیری فراوان مجددا  ۴۰ تعرفه رای برای ما ارسال شد که این تعداد تعرفه با گذشت دو ساعت مجددا به اتمام رسید و حدود ۵ ساعت تعرفه رای نداشتیم.

امیری اظهار داشت: مجددا حدود ساعت ۷ عصر ۵۰  برگه رای ریاست جمهوری برای حوزه ما ارسال شد  درحالیکه همین الان افرادی که اینجا برای رای دادن حاضر هستند بیش از ۵۰ نفر هستند. وی در خاتمه گفت: وقتی به شخصی که برگه های رای را برای ما آورده بود موضوع را اطلاع دادیم با بی توجهی وی مواجه و بدون افزایش تعداد برگهه های رای محل را ترک کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.