یزد - فرماندار شهرستان اردکان و رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات این شهرستان نتایج آرای کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردکان را اعلام کرد.

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اردکان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، هادی مقیمی بامداد شنبه با تقدیر از حضور حماسی مردم اردکان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهارداشت: مردم ولایت ‌مدار اردکان با حضور پرشور و مشارکت ۹۱ درصدی ثابت کردند که در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی ایران و عزت و سربلندی میهن اسلامی همواره در عرصه‌ حضور دارند.
 وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کردند تا حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند؛ افزود: با این حضور پرافتخار، مردم اردکان یک‌بار دیگر ثابت کردند که برای نظام و انقلاب ذره‌ای دریغ نخواهند کرد.
 مقیمی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در شهرستان اردکان نتایج شماره آراء نامزدهای شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهر اردکان بدین شرح است: محمدعلی مروتی ۱۰۷۵۴ رای، سیدمحمد حسینی‌پور اردکان ۹۳۱۶ ، محمدجواد شاکر ۸۷۷۷، عباس امیری ۸۲۱۴، سیدمحمد حسینی‌پور اردکانی ۸۱۰۲، حسن رضاپور میرصالح ۷۷۰۸، شهرام گل ۶۶۷۹، اکبر طاقداریان ۶۴۵۷، امرالله امراللهی ۵۸۱۸، مسعود نوریان ۵۶۹۵، فروغ امین‌الرعایا ۵۴۶۴ و محسن ملت اردکانی ۵۰۵۵ بیشترین تعداد آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب کردند.
برای انتخابات ریاست جمهوری ۷۸ شعبه و برای انتخابات شورای شهر و روستا در سطح شهرستان اردکان ۶۷ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شد و بیش از هزار و ۵۰۰ نفربه عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی اجرای انتخابات در این شهرستان را برعهده داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.