زاهدان- با پایان سرشماری آراء شورای شهر چابهار، هیرمند، ایرانشهر، سیب و سوران، زهک و زابل اعضای شورای شهر این ۶ شهر اعلام شدند.

اعضای شورای شهر چابهار، هیرمند، ایرانشهر، سیب و سوران، زهک و زابل اعلام شدند

به گزارش قدس آنلاین، براساس اعلام فرمانداری شهرستان چابهار معین الدین سعیدی با  ۱۰۳۲۳ رای، الله بخش جدگال با ۹۶۹۴ رای، سعید امیری مقدم با ۹۶۲۵رای، کمال کیشکوری با ۷۸۶۲ رای، باسط اسلامی بندری با ۷۴۱۱ رای، واحدبخش دربین با ۶۷۰۳ رای و آصف دربین با ۶۴۶۳ رای موفق به کسب آرای لازم برای ورود به شورای شهر چابهار شدند.

هم چنین آقایان مسعود بلیده با ۶۲۹۷ رای وعبدالحق اسوبار با  ۵۵۷۷ رای به عنوان اعضای عل البدل منتخب شدند.

براساس اعلام فرمانداری ایرانشهر نیز رسول بخش بامری، اکبر دکالی، فرامرز درخوش، ایوب دامنی، محمدعلی روحینا، جمشید کلکلی و سیدمهدی سجادی به عنوان اعضای شورای شهر این شهرستان انتخاب شدند.

همچنین فرمانداری زابل اعلام کرد: مهدی سارانی با ۹۴۱۶ رأی، سیدعباس فاطمی با ۸۲۰۰ رأی، احمد میر با ۸۰۱۶ رأی، شهلا رضوانی با ۷۵۶۱ رأی، مهدی سرگلزائی با ۷۴۹۷ رأی، مریم بزی با ۶۹۶۵ رأی و گلزار سرگلزائی با ۶۸۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر زابل انتخاب شدند.

علیرضا ده مرده با ۶۵۴۴ رأی، زهرا هرمزی با ۶۴۵۵ رأی، رسول صفرزائی با ۶۲۰۷ رأی، فاطمه اتحادی با ۶۱۳۴ رأی و احمد میر با ۶۱۲۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر زابل منتخب شدند.

در شهرستان هیرمند نیز براساس اعلام فرمانداری این شهرستان عزیزالله میری، علیرضا آشتاب، حسینعلی رخشان مهر، عبدالله سراوانی نسب و عبدالنبی ارباب زهی به عنوان اعضای شورای شهر معرفی شدند.

فرمانداری شهرستان زهک نیز هادی شهرکی، عباس میری، محمد رخشانی مراد، علی اکبر شیخ وعبدالستار نور گرگیچ را برحسب شمارش آراء به عنوان اعضای شورای شهر این شهرستان اعلام کرد.

همچنین فرمانداری شورای شهر سیب و سوران نیز حامد محمدی سوران، عبدالرضا کبدانی، عبدالحمید یزدانی، ادهم دهقان خلد و ابراهیم جهانی را به عنوان اعضای اصلی و فرشید باهوزهی، عبدالرحیم رضازهی و هوشنگ ملازهی را به عنوان اعضای علی البدل این دوره از شورای شهر این شهرستان اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.