ساری- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم اعتبار بین المللی ایران را بالا برد.

حضور مردم اعتبار بین المللی ایران را بالا برد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد پس از رای دادن در محل مهدیه شهر ساری در جمع  خبرنگاران افزود: حضور مردم در انتخابات پیامد ملی و بین الملل دارد و مهم ترین آن به اثبات رساندن اتحاد و انسجام ملت است.

وی  با بیان اینکه حضور حداکثری مردم اعتبار بین المللی برای حمایت از رئیس جمهوری دارد، گفت: فهم، شعور و درک مردم بالا است و مردم با منطق، دقت و استدلال نامزدهای رئیس جمهوری و شورای اسلامی را انتخاب می کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا کنون رای گیری در این شهرستان ها بدون کمترین تنش در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: درک و بینش مردم نسبت به مسایل سیاسی بالا رفته است و از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به درجه ای رسیده ایم که باید به مردم اعتماد کنیم چراکه مردم خوب انتخاب می کنند.

یوسف نژاد حضور مردم را با ارزش و معنا دار برای استحکام و اقتدار نظام دانست و گفت: کمک به همدیگر و رفاقت ها را از فردا که نتایج اعلام می شود، شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به این آرا و حضور حداکثری مردم نیاز دارد، اظهار کرد: تا کنون مردم با شور و شوق، با علاقه و با انگیزه با ایستادن در صف های طولانی در این عرصه سیاسی و سرنوشت ساز مشارکت داشتند

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: از فردا رقابت باید جایش را به رفاقت بدهد و همه باید برای بهبود و پیشرفت کشور با همدلی، همسویی و همفکری تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.