یزد ـ استاندار یزد با صدور پیامی از مشارکت باشکوه مردم استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

استاندار یزد از مشارکت باشکوه مردم یزد در انتخابات تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار یزد صبح شنبه با صدور پیامی از مشارکت باشکوه مردم استان یزد تقدیر کرد. در این پیام آمده است: بار دیگر ملت بزرگ و همیشه سرفراز ایران عزیز حماسه ای پرشور و مثال زدنی را رقم زدند، حماسه ای که به روشنی نشان از آگاهی، اندیشه ورزی و خرد محوری مردمی دارد که طی نزدیک به چهار دهه دموکراسی و مردم سالاری دینی که در کشور اسلامی ایران تحقق یافته، گام به گام به سوی نهادینه سازی هرچه بیشتر منطق و قانون محوری در رفتار اجتماعی پیش رفته و می رود.

در این پیام همچنین آمده است: اینجانب با نهایت سرور و خرسندی از حضور انبوه و آگاهانه مردم ارجمند کشور به ویژه مردم آگاه و روشن بین استان یزد برای مشارکت در انتخاب دوازدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران و نیز انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، بر خود فرض می دانم ضمن تشکر خالصانه و صمیمانه از اینهمه شور همراه با شعور و اندیشه مندی، این همت والا را قدر دانسته و آن را به همه دلسوزان این ملک و مملکت شادباش و خجسته باد بگویم.

این پیام می افزاید: همچنین انتخاب شایسته مردم برای همه مقامات و مسئولان کشور و بنا بر اذعان همیشگی و تاکید بایسته ایشان، پذیرفتنی و خواستنی است. بدیهی است همه مدیران و مسئولان کشور و استان، برای مردم که ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، کمر خدمت و قامت همت افراشته و ارج گذار شما مردم مکرم هستیم.

سیدمحمد میرمحمدی در این پیام، پیروزی و بهروزی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی را از درگاه لایزال حضرت دوست خواهان و خواستار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.