معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: هفته آینده میزان شهریه مهدهای کودک با توجه به نرخ تورم و سطح کیفی آن‌ها در هر استان تعیین می شود.

تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک در هفته آینده/ والدین مجبور به پرداخت هزینه غذا نیستند

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در رابطه با افزایش شهریه مهدهای کودک اظهار داشت: پیشنهادهایی در رابطه با افزایش شهریه مهدهای کودک ارایه شده که هنوز نهایی نشده است و هفته آینده در رابطه با آن تصمیم گیری می شود.

وی در رابطه با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک، افزود: هنوز در رابطه با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک تصمیم گیری نشده و برای همین منظور در استان‌های مختلف پیشنهادهای مختلفی مطرح شده است و در هر استان در کمیته های مربوطه بررسی و رقم نهایی اعلام می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: خانواده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در خصوص  اخذ شهریه بیشتر از تعرفه ابلاغی، می توانند با مراجعه به بهزیستی استان و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ تخلف را گزارش کنند تا به آن در ستاد کشور ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت رسیدگی شود، همچنین سازمان بهزیستی، حراست سازمان و دفتر کودکان و نوجوانان علاوه بر نظارت های جاری در ابتدای سال تحصیلی، بازرسی های گروهی را از مهدهای کودک انجام می دهند که کنترل شهریه یک بخش نظارت را شامل می شود و شرایط فیزیکی و محتوای آموزشی مهدهای کودک را هم در دستور کار خود قرار داده است.

مسعودی فرید بیان داشت: نرخ شهریه مهدهای کودک به سطح کیفی، آموزشی و خدمات ارایه شده و همچنین نرخ تورم در هر استان و اینکه در کدام استان یا مرکز استان واقع شده باشند، بستگی دارد.

وی گفت: هزینه غذا به صورت جداگانه و داوطلبانه از والدین دریافت می شود، زیرا ممکن است برخی والدین مایل نباشد فرزند آن‌ها از غذای مهد کودک استفاده کند و اجباری برای دریافت هزینه غذا وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.