شهرکرد-امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:هر یک از طرفداران نامزدها و بویژه دو نامزد مطرح با نگاهها و انگیزه‌های خاصّ خودشان به صحنه آمدند و با آزادی تمام و صدای رسا و شفاف، دیدگاههای خود را مطرح کردند و از نامزد مورد نظر خود با شادابی و شور وصف‌ناپذیر حمایت کردند؛ به فضل الهی اخلاق و سلامت و امنیت و حرمت و کرامت موج می زد و هر یک بوظیفه خود عمل کردند، بنابراین همه طرفداران نامزدها پیروز انتخابات هستند.

امام جمعه شهرکرد از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،در پی حضور گرم، پرشور و تاریخی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری صادر کرد.

حجت الاسلام  محمد علی نکونام در این پیام با تاکید بر این که ۲۹ اردیبهشت جشن ملی امّت اسلامی ایران به تاریخ پیوست، به بیان پنج نکته مهم به جا مانده از این روز بزرگ و شیرین پرداخت.

در این پیام آمده است: حضور گرم و پرشور مردم پای صندوقهای رأی که نشان از اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود و حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

۲- آزادی در انتخاب که جهانیان بدانند حقوق بشر و دموکراسی راستین در اسلام و ایران اسلامی است.

۳- هر یک از طرفداران نامزدها و بویژه دو نامزد مطرح با نگاهها و انگیزه‌های خاصّ خودشان به صحنه آمدند و با آزادی تمام و صدای رسا و شفاف، دیدگاههای خود را مطرح کردند و از نامزد مورد نظر خود با شادابی و شور وصف‌ناپذیر حمایت کردند؛ به فضل الهی اخلاق و سلامت و امنیت و حرمت و کرامت موج می زد و هر یک بوظیفه خود عمل کردند، بنابراین همه طرفداران نامزدها پیروز انتخابات هستند. 

آنانکه با نگاه به آرمانهای انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند امام و شهدا و بعنوان جریان مؤمن و انقلابی به صحنه آمدند قطعا پیروز انتخاباتند، چرا که به تکلیف الهی خود عمل کردند و بالنده به انجام وظیفه‌اند و در همه حال شاکر پروردگار متعال هستند چرا که می دانند عمل به تکلیف الهی و وظیفه سیاسی و دینی به هر نتیجه‌ای که برسد پاداش اخروی دارد.

۴- اینجانب به همه آنها که در عرصه انتخابات آمدند و تلاش کردند، تبریک می‌گویم. به همه نامزدها که به بصیرت و بینش جامعه افزودند تبریک می گویم. به نامزد پیروز که باری بس سنگین‌تر از چهارسال گذشته بر دوشش قرار گرفت، تبریک می‌گویم. به همه برگزار کنندگان انتخابات که کاری بس شاق و طاقت فرسا را در امنیت و آرامش به پایان بردند، تبریک می‌گویم. به رسانه‌ها اعّم از رسانه ملی و رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و اجتماعی و رسانه‌های  مکتوب تبریک می‌گویم. همه این تبریک گوئیها جهت آن است که همه این تلاش‌ها که همراه با مبارزات انتخاباتی بود، با شعور و اخلاق‌مداری همراه بود و حیرت جهانیان را درپی داشت و این هم از آثار و برکات انقلاب اسلامی است. 

آنچه احیاناً نازیبایی و بداخلاقی کم و بیش مشاهده شد در برابر عظمت کار، امری بس ناچیز است و آینده همینها را هم انشاءلله نخواهیم داشت.

۵- و آخرین سخن با رئیس جمهور منتخب است. جناب آقای روحانی اکنون جنابعالی برای چهارسال دیگر سکاندار ریاست جمهوری اسلامی ایران هستید. چهارسال گذشته، درسها و تجربه‌ها و عبرتهای زیادی پیش پایتان نهاد.

قطعا مطالبات اصلی مردم و مطالبات عمقی نظام اسلامی و ارزشهای والای انقلاب و اسلام، مرامنامه عملی شما و دولت منتخبتان خواهد بود. آنچه در دوران انتخابات مطالبه مشترک مخالف و موافق شما بود و هوادار و غیر هوادار شما آن را انتظار دارند، رفع مشکلات درون اعّم از فساد اداری و فساد اقتصادی است؛ باید بایدهائی که شما در تبلیغات بیان می‌کردید، عملیاتی شدن را می‌طلبد.

تعامل جهانی شیوه همیشه نظام اسلامی بوده و هست. اگر در سایه تعامل راهی گشوده می‌شود باید گره از مشکلات جامعه بکشاید هر چند تجربه نشان داده که از تنور بیگانه آبی گرم نمی‌شود.

امید است چهارسال آینده، سالهای شکوفائی ایران اسلامی باشد و اقتصادمقاومتی و آثار عملیاتی شدن آن در جای جای کشورمان مشاهده شود و راه بر هرگونه نفوذ بسته شده و یأس تمام عیار بر دشمنان و نه تنها یأس بلکه به فرمان قرآن کریم رعب و هراس بر آن‌ها حاکم باشد تا ذرّه‌ای چشم طمع به این امّت و انقلاب نداشته باشند بار دیگر سکّانداری چهارسال دیگر شما را به ریاست جمهوری تبریک می‌گویم و چهارسال پر از موفقیّت برایتان آرزو دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.