یزد- رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه یزد رتبه نخست کشور در مشارکت مردم در انتخابات را به خود اختصاص داد گفت: ۶۳۳بیش از ۶۳۳ هزار و ۱۷۳ نفر از مردم یزد در انتخابات شرکت کردند، و این میزان حضور در دوره‌های قبل بی‌سابقه بوده و مشارکت بسیار خوبی را مشاهده کردیم.

یزد درکشور رتبه نخست مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی طالبی بعد از ظهر شنبه  در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: مشارکت مردم یزد در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا ۹۳ و چهاردهم درصد بوده که تاکنون استان برتر کشور در زمینه مشارکت مردم در انتخابات هستیم.

وی افزود: در استان یزد حسن روحانی ۴۰۲ هزار و ۹۹۵ رای معادل بیش از ۶۳ درصد آرا، ابراهیم رئیسی ۲۰۶ هزار و ۵۱۴ رای معادل بیش از ۳۲ درصد آرا، میرسلیم ۶ هزار و ۱۴۱ رای معادل ۰.۹۷ درصد آرا و هاشمی طبا ۲ هزار و ۹۰۴ رای معادل ۰.۴۶ درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

بقیه شهر های استان به شرح ذیل می باشد :

در شهرستان ابرکوه از مجموع ۲۹ هزار و ۷۸ رای صحیح، ۴۷و۴۹دهم درصد آرا متعلق به روحانی، ۴۸و۴۹دهم  درصد آرا متعلق به رئیسی، ۰.۶۸ درصد آرا متعلق به میرسلیم و ۰.۳۳ درصد آرا متعلق به هاشمی طبا بوده است.

در شهرستان اردکان از مجموع ۵۰ هزار و ۶۵ رای صحیح، ۶۴ و۷۳دهم درصد آرا متعلق به روحانی، ۳۱ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۱.۰۴ درصد آرا متعلق به میرسلیم و ۰.۵۶ درصد آرا متعلق به هاشمی طبا است.

در شهرستان بافق از مجموع ۲۵ هزار و ۵۰۴ رای صحیح، ۳۳ و۷۹دهم درصد آرا متعلق به روحانی، ۶۲ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۱.۳۲ درصد آرا متعلق میرسلیم و ۰.۳۳ درصد آرا متعلق به هاشمی طبا بوده است.

در شهرستان بهاباد از مجموع ۱۳ هزار و ۲۲۹ رای صحیح ۳۵ و۴۴دهم درصد آرا متعلق به روحانی، ۶۰.۸۰  درصد آرا متعلق به رئیسی، ۰.۹۰ درصد آرا متعلق به میرسلیم و ۰.۲۸ درصد آرا متعلق به هاشمی طبا بوده است.

در شهرستان تفت از مجموع ۴۸ هزار و ۱۷۸ رای صحیح ۶۷ و۳۵دهم درصد آرا مربوط به روحانی، ۳۰ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۰.۷۲ درصد آرا مربوط به میرسلیم و ۰.۳۵ درصد آرا مربوط به هاشمی طبا است.

در شهرستان خاتم از مجموع ۲۱ هزار و ۲۰۳ رای صحیح، ۵۱و۵۲دهم درصد آرا مربوط به روحانی، ۴۴و۸۲دهم  درصد آرا مربوط به رئیسی، ۰.۷۷ درصد آرا مربوط به میرسلیم و ۰.۳۱ درصد آرا مربوط به هاشمی طبا است.

در شهرستان مهریز از مجموع ۴۱ هزار و ۶۴ رای صحیح، ۶۸ درصد آرا مربوط به روحانی، ۲۸ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۰.۷۳ درصد آرا متعلق به میرسلیم و ۰.۳۶ درصد آرا متعلق به هاشمی طبا است.

در شهرستان میبد از مجموع ۵۲ هزار و ۳۱۷ رای صحیح، ۴۹.۶۷ درصد آرا مربوط به روحانی، ۴۵.۳۹ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۱.۰۴ درصد آرا مربوط به میرسلیم و ۰.۵۵ درصد آرا متعلق به هاشمی طبا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.