هفته پایانی رقابتهای بوندس لیگا با پیروزی تیم های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند همراه شد. تیم دورتموند با پیروزی دشوار برابر وردربرمن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

پیروزی بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ/ صعود دورتموند به لیگ قهرمانان

به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای هفته پایانی رقابتهای فوتبال بوندس لیگا عصر روز شنبه به طور همزمان برگزار شد که طی آن در یکی از بازی ها تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره نا برابر فرایبورگ ۴ بر یک پیروز شد.

آرین روبن (۴)، آرتورو ویدال (۷۳)، فرانک ریبری (۹۱) و جاشوا کیمیچ (۹۴) برای تیم بایرن گل زدند. نیلس پترسون در دقیقه ۷۶ برای فرایبورگ گلزنی کرد. تیم بایرن مونیخ که از قبل قهرمان شده بود فصل را با ۸۲ امتیاز به پایان رساند.

پیش از این بازی مراسم ویژه برای خداحافظی فیلپ لام کاپیتان تیم بایرن مونیخ برگزار شد و هواداران مونیخی مراسمی باشکوه برای این بازیکن با سابقه برگزار کردند. ژابی آلونسو هافبک دفاعی اسپانیایی تیم بایرن نیز آخرین بازی خود را برگزار کرد و از او نیز تقدیری شایسته به عمل آمد.

تیم دورتموند نیز در ورزشگاه خانگی خود برابر وردربرمن قرار گرفت و به سختی پیروزی ۴ بر ۳ را مقابل شاگردان الکساندر نوری رقم زد. شاگردان توخل تا دقیقه ۶۸ با نتیجه ۳ بر ۲ عقب بودند اما داور دو ضربه پنالتی در دقایق ۷۵ و ۸۸ برای دورتموند گرفت تا رویس و اوبامیانگ آنها را به گل تبدیل کنند. دورتموند ۶۴ امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد.

تیم لایپزیش نیز با تساوی که روز شنبه کسب کرد با ۶۷ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نتایج دیدارهای همزمان روز شنبه به این ترتیب است:

* هوفن هایم صفر - آگزبورگ صفر
* اینگول اشتات یک - شالکه یک
* هامبورگ ۲ - وولفسبورگ یک
* کلن ۲ - ماینتس صفر
* هرتابرلین ۲ - بایرلورکوزن ۶
* مونشن گلادباخ ۲ - دارمشتات ۲
* دورتموند ۴ - وردربرمن ۳
* بایرن مونیخ ۴ - فرایبورگ یک
* فرانکفورت ۲ - لایپزیش ۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.