مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: به زودی سه بازار میوه و تره بار در مناطق ۵ و ۲۲ در محور خدمت رسانی به شهروندان قرار می گیرد.

به زودی سه بازار میوه و تره بار دیگر افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، عبدالحسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در مسیر صحیح خدمت رسانی لحظه ای از فعالیت بازنمانده است و بدون وقفه و با در نظر گرفتن مطالبات مردم اهداف و برنامه های توسعه محور و خدماتی را ادامه می دهد.

وی رضایتمندی بیش از ۹۰ درصد از مراجعه کنندگان از اجرای طرح هایی مانند میوه دستچین، سبزی بدون ریشه و گل و لای، عرضه گوشت تازه بسته بندی شده در محل و سایر طرح های نهادینه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار را از موفقیت های این سازمان عنوان کرد و در این رابطه اظهار داشت : صیانت از حقوق شهروندی سر لوحه فعالیت های این سازمان است و هیچ عقب نشینی از این فعالیت ها وجود ندارد.

رحیمی افزود : اخبار خوبی از فعالیت های سازمان داریم که به زودی به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

گفتنی است به زودی بازارهای میوه و تره بار شریف ،پونک و اباذر در مناطق ۲۲ و ۵ آماده عرضه محصولات به شهروندان می شوند.

عرضه ده هزار کیلوگرم میوه و هجده هزار عدد آبمیوه طبیعی در شهر آفتاب

عبدالحسین رحیمی از استقبال بی نظیر شهروندان از جایگاه های عرضه میوه و آبمیوه طبیعی این سازمان در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب شهر آفتاب خبر داد و گفت : در سه جایگاه متعلق به این سازمان انواع میوه به صورت دستچین و آبمیوه طبیعی با تخفیف ویژه ده تا بیست درصدی به بازدیدکنندگان عرضه شد که مورد استقبال چشمگیر مراجعه کنندگان قرار گرفت وی افزود علاوه بر میوه دستچین و آبمیوه طبیعی ، میوه بهداشتی به صورت بسته بندی نیز در این جایگاه ها در اختیار شهروندان قرار گرفت و آنان می توانستند در فضای استراحت تعبیه شده در این مجموعه ضمن رفع خستگی ، خرید مورد نظر را مصرف نمایند.

وی در این رابطه افزود : استقبال بیست هزار نفری از این جایگاه ها نشان داد که این خدمت رسانی مورد رضایت و توجه بازدیدکنندگان  قرار گرفته است و این سازمان توانسته در یک خدمت دیگر موفق عمل نماید.

گفتنی است در این سه جایگاه محصولاتی مانند هندوانه ، طالبی ، موز ، پرتقال ، گوجه سبز ، کیوی ، خیار و . . . در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت . همچنین انواع آبمیوه های طبیعی و کوکتل میوه نیز عرضه شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.