بجنورد- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان برای کمک به محرومان و نیازمندان، طرح های متنوعی را در قالب اطعام، مفتاح الجنه،طرح رحمت وحامی یابی برای کمک به خانواده های محروم در دست اجرا دارد.

طرح «همیان مولا» در خراسان شمالی اجرا می شود

برات سلیمی در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار کرد: طرح همیان مولا یکی از مهم ترین طرح هایی است که به همت این نهاد در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در استان از اول ماه شعبان به مرحله اجرا گذاشته شده است، افزود: امسال بیش از ۱۲۰  هزار کیسه برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان و محرومان استان در بین خیران،اصناف وسایر عموم مردم توزیع شده است.

وی یاد آور شد: سال گذشته در قالب این طرح بیش از ۱۰۰ هزار کیسه توزیع و خیران بیش از  ۱۰ میلیارد ریال در این طرح مساعدت نقدی وغیر نقدی داشته اند که بیش از ۹۰ درصد کمک های مردمی سال گذشته در طرح همیان مولا در قالب اقلام غذایی از جمله برنج، حبوبات، روغن بوده است.

سلیمی با بیان اینکه این طرح به‌منظور زنده نگه‌داشتن سیره امامان به‌خصوص مقتدای شیعیان امام علی(ع) به اجرا درمی‌آید، یادآور شد: امسال کمک های مردمی پس از جمع آوری و ساماندهی در بین ایتام و مددجویانی که در اولویت هستند توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته مردم استان در قالب طرح همیان مولا بیش از ۱۲ میلیارد ریال به محرومان کمک کرده اند که این رقم در سال ۹۴ حدود ۱۰ میلیارد ریال بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی از مردم خیر و نوع‌دوست استان خواست تا با مساعدت های خود به صورت کمک نقدی یا غیر نقدی شامل مواد غذایی، پوشاک و سایر اقلام ضروری نیاز محرومان را برطرف کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.