​ایلام- نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی را بیشتر کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی را بیشتر کرد

سلام امینی روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در روز انتخابات مردم از ابتدای صبح تا آخر شب در صف اخذ رأی بودند، اظهارداشت: حضور مردم چنان پرشور بود و صف های اخذ رأی در بسیاری از شعب به حدی شلوغ بود که متأسفانه تعداد زیادی از مردم موفق به اخذ رأی نشدند.

وی با اشاره به اینکه این حضور حماسی، قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی را بیش از پیش کرد، افزود: این موضوع ثابت کرد که مردم کماکان خود را پشتوانه اصیل انقلاب می دانند و از انقلاب حمایت می کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این مطلب که حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه دولت را سنگین تر کرده است، خاطرنشان ساخت: دولت بایستی به موضوع اشتغال جوانان که دغدغه اصلی نظام و خانواده هاست بیشتر پرداخته و در این راستا با ارائه راهکارهای عملی اشتغال جوانان را تأمین کند.

سلام امینی به همکاری مجلس برای پیشبرد اهداف نظام و دولت اشاره و تصریح کرد: مجلس با دولت برای اجرای برنامه ها همکاری لازم را خواهد داشت و اگر خدای ناکرده مجلس احساس کند که دولت در اجرای برنامه ها تخطی کند، از ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.